Всесвітньо відомий бренд Balmain представив нову рекламну кампанію, головними героїнями якої стали віртуальні моделі, що прийшли на зміну реальним.
Створив це нововведення цифровий художник Кемерон-Джеймс Вілсон. Причому почав він трохи раніше з чорношкірою digital моделі під ім'ям Shudu, на яку в Instagram вже підписалося більше 140 користувачів.
А тепер створив для неї двох подружок – Margot і китаянку Zhi.
Варто відзначити, що керівництво бренду в особі креативного директора Олів'є Рустам вважає нову кампанію відмінною, а своїх моделей називає "дівчатами мрії".
Тим часом модель plus-size Тесс Холлідей з'явилася на обкладинці жовтневого номера Cosmopolitan. А в невеликому інтерв'ю розповіла про своє не завжди вдалому сексуальний досвід, і поділилася подробицями їхнього особистого життя з чоловіком.