Сумка Birkin від Hermès стала найпопулярнішою в Instagram. Інше онлайн-дослідження провели у Luxe Digital. За даними видання, Gucci отримав 15,2% від загальної кількості пошукових запитів про предмети розкоші в 2020 році. Таким чином, італійський бренд очолив топ-15 найпопулярніших люксових брендів у мережі.
Причиною успіху Gucci вважають постійне прагнення модного будинку до експериментів та інновацій у діджитал-сфері. Бренд вручає цифрові подарунки, пропонує функцію примірки в доповненій реальності та навіть продає віртуальні кросівки.
До всього, Gucci робить акцент на екологічність і підтримує інші тренди сталого розвитку. За час карантину кількість продажів компанії через інтернет зросла на 70%.
Друге і третє місце дісталося Chanel (11,6%) і Hermès (10,2%) відповідно. За ними слідують Dior, Louis Vuitton, Rolex, Tiffany, Prada, Versace, Armani, Valentino, Balenciaga, Cartier, Burberry і Omega. При цьому помітно знизилася популярність у мережі Louis Vuitton, Burberry і Balenciaga. Що ж, недарма останній вчора представив гучну колаборацію з лідером Gucci.
Також днями були оголошені нові фільми і серіали із найстильнішими костюмами.