
Американське видання Harper's Bazaar презентувало проєкт, присвячений ювілею модного будинку Gucci. Рівно 100 років тому Гуччіо Гуччі заснував у Флоренції компанію з виробництва виробів зі шкіри, яка на той час пропонувала місцевим вершникам широкий вибір сідел, сумок та аксесуарів для верхової їзди.
Протягом наступних кількох десятиліть сімейний бізнес розширився – відкрилися бутіки у Римі, Мілані та Нью-Йорку, а в асортименті додалися одяг, сумки та взуття класу люкс.
За кілька десятиліть будинок моди став одним із найзнаменитіших у світі.

З нагоди столітнього ювілею Gucci креативний директор бренду Алессандро Мікеле випустив спеціальну колекцію під назвою Aria, яку приміряли Джаред Літо та Маколей Калкін.
А для участі у спецпроєкті модного глянцю запросили ікону моди, 100-річну Айріс Апфель.

Зірка розповіла, що її перший спогад про модне придбання – це окуляри у великій червоній оправі. Їх Айріс побачила на розпродажу в 11-річному віці.
Першою покупкою від будинку Gucci Айріс стало сіре вовняне пончо.
На честь дня народження дому Айріс знялася у рожевому костюмі з колекції The Hacker Project, в якій поєднуються стилі та коди Gucci та Balenciaga.

Також Айріс Апфель назвала три свої знакові риси стилю:
- індивідуальність;
- червона помада;
- і багато браслетів на зап'ясті.

Читайте також: Найкращі образи 100-річної фешн-ікони Айріс Апфель