Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Зоряні експерти розкрили секрет популярності кліпів Лободи

Кліп "Пора додому" за кілька днів зібрав понад півмільйона переглядів в соціальних мережах і на відеохостингу

Попередній кліп Світлани Лободи на ліричну пісню "Не потрібна", випущений 2 місяці тому, в мережі подивилися 2 мільйони користувачів. Новий рекордсмен – відео на танцювальний хіт "Пора додому", прем'єра якого відбулася всього кілька днів тому. Провокаційне відео, зняте в дусі авантюрних комедій, продовжує набирати популярність на розміщення відеофайлів у соціальних мережах. На сьогодні його подивилося понад півмільйона користувачів. Думкою про останній кліп співачки діляться програмні директори популярних радіостанцій і кращі представники шоу-бізнесу.

Костянтин Меладзе, продюсер:

Реклама

"Пісню слухав. І кліп зараз подивився. Хороша пісня. І дуже креативний насичений кліп, як завжди! Дивитися цікаво"

Віталій Дроздов, генеральний продюсер "ТАВР"а і директор "Хіт FM":

"Яскрава і сучасна робота, в якій режисер приділив багато уваги дрібним деталям і відмінному сюжету. Це принцип, який Лобода так успішно використовує і в музиці, і який дозволяє слухати і дивитися її роботи з неослабним інтересом ще і ще"

Реклама

Ірина Білик, співачка:

"Історія з кліпом Лободи нагадує мені історію обговорення "Якого кольору плаття?" Світ розділився – комусь воно здавалося білим, а комусь – блакитним. Я дивилася кліп "Пора додому" і сміялася, ми жартували і згадували свої історії з життя. Знаєте, зараз у кожному кліпі так багато жіночих Попок на екрані, що ніхто і не подумав обуритися появи красивих чоловічих. А навіть навпаки! Ми звикли, що це є в нашому житті як вилка і ложка. Це нормально. Коли я знялася в кліпі 1997 року "А я пливу" в намоклі плаття, крізь яке було видно груди – це було сприйнято як секс-скандал. Нападають завжди на лідерів, сильних і стильних, а на звичні "правильні" кліпи на "чорному тлі" вже ніхто і не звертає уваги".

Потап, співак, продюсер:

Реклама

"Три запоруки успіху Лободи – це якість, якість і ще раз якість! "Пора додому" – яскравий кліп-подорож, атмосферне і непередбачуваний, він сподобався з перших кадрів і перших нот. І не тому що в ньому знімаються всім відомі ведучі тревел-шоу "Орел і Решка", а тому що захотілося втекти від повсякденності з такою ось "лихий" компашкою, поколобродити і повисіти, поісполнять і подуріти! Але наприкінці обов'язково повернутися додому!"

Олексій Зволинський, гурт "Скрябін":

"Мені кліп сподобався, його хочеться дивитися. Є дві сюжетні лінії, пісні та відео, а це і тримає, я люблю подібні кліпи. Класний кадр із зеленою маскою, відразу його помітив і веселий бовтається чорний прямокутник у стриптизера, смішно. Хороша робота, можна дивитися багато разів, знаходити нові моменти"

Валерій Сасковець, програмний директор "Русское радио в Україні":

"Пора додому – це кіно... Кіно, яке хочеться дивитися, кіно, в якому живеш і ти. Лобода, вірніше її кліпи – це серіал душі Людини з великої літери. Душа жива, глибока і по-страшному непередбачувана... З появою нової пісні, ми чекаємо нову серію кліпу! "

Алан Бадоєв, кліпмейкер:

"Відмінна атмосфера! Хто вміє гуляти і подорожувати, той зрозуміє! Переглядаю і плачу!"

Анна Свиридова, програмний директор "Радіо П'ятниця", радіоведуча:

"З перших нот зрозуміло, що "Пора додому" – супер-хіт літа 2015. Весело, відчайдушно, по-літньому спекотно! І головне, з гумором і драйвом! Хочеться підспівувати і пританцьовувати! А шукати в цій пісні і у відео до неї глибокий сенс і виховний підтекст – нерозумно. Жанр не той, друзі"

Анатолій Анатоліч, телеведучий:

"Крутий кліп. Як завжди. Зухвалий, сміливий. Хоча, звичайно, в Туреччині після такого дівич-вечора робити нічого :) Та й Беднякова шкода небагато, але це таке, а так все дуже і дуже круто!"

Валентин Коваль, генеральний директор телеканалу М1:

"Стежу. Читаю думки. Здивований багатьма. Рідкісний випадок, коли в якості коментаря до статті в КП хочеться розмістити ту ж статтю, помінявши імена. Я б не здивувався, якби прочитав цей текст де-небудь у Фейсбуці. Це там НІХТО вважає, що, потупцювавши по відомим людям, він сам став великим. Але "КП"... "

Євген Фешак, програмний директор "LuxFM":

"Цього разу кінокомедія. Браво! Як завжди на високому рівні. "Божевілля" в хорошому значенні слова! Саме його і не вистачає зараз всім! Всі ми хоч раз були такими в житті, а хто не був, той хоче потрапити в таку історію"

Валерій Сігал, засновник каналу ELLO:

"Новий кліп Лободи не тільки б'є всі рекорди в соц мережах, але є новим стилем якому в майбутньому будуть наслідувати багато топ артисти"

Рудольф Кірнос, директор каналу RU MUSIC:

"Відмінна пісня, відмінний кліп, такий собі новий жіночий гімн. Що стосується критики за "нібито" відверті сцени, то завжди є можливість не дивитися, якщо щось не подобається. Хоча причина критики, на мій погляд, в іншому. Лобода популярна, нею захоплюються, на неї хочуть бути схожі – це в основному дратує інших зірок нашого шоу-бізнесу, які ніяк не можуть вистрибнути з "Б" списку в список "А". А що стосується викривальних журналістських статей, то це звичайна жіноча заздрість і дурість"

Денис Буданцев, програмний директор Europa PlusУкраіна:

"Кілька разів дивився кліп "Пора додому", так як картинка в кліпі стрімко змінюється і хочеться цей відеоряд переглядати знову і знову. Як тільки кліп з'явився в загальному доступі. У нас весь колектив колег Europa Plus був у захваті. Картинка легка і весела, красивий Стамбул, атмосфера свята, все є! Приємно, що героїнею кліпу стала не тільки Свєта, а й провідні "Орла і решки". Сподобалося дуже! Знято та представлено здорово!"

Діма Монатік, співак, композитор:

"Лобода завжди радувала і радує відеороботами! Ідея, картинка, рівень! Кліп "Пора додому" володіє неймовірною атмосферою, аж до того, що хочеться влізти в екран і відірватися разом з персонажами відео! Браво!"

Євген Тимохін, кліпмейкер:

"Тільки подивився "Пора додому"!!!! Настрій передали!!!! Від страждання пішли! І усмішка у мене під час перегляду від вуха до вуха рвала особа!))) Іншими словами, МОЛОДЦІ!!!!! Люблю"

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти