Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Юрій Нікітін про KAZKA на "Пісні року" і фейкові новини: "Це справжня атака на проект"

Знаменитий продюсер розповів, чому в мережі "гуляють" фейкові новини про групу і кому це вигідно

 Український гурт KAZKA, яка настільки стрімко набрала шалену популярність, посідає лідируючі позиції в світових чартах і б'є рекорди з переглядів і прослуховуванням їх хіта "Плакала" в мережі. Останнім часом з'явилося багато фейковий новин про те, що KAZKA нібито братиме участь у російському фестивалі "Пісня року". Крім цього, групу заочно нагородили премією одного з російських радіо.

В ексклюзивному інтерв'ю Сьогодні.Lifestyle продюсер групи Юрій Нікітін пояснив, чому так відбувається і кому вигідно поширювати неправдиву інформацію про молоду групу. 

Реклама

- Для початку хочу привітати з неймовірним успіхом вашого нового проекту KAZKA, свідками якого ми всі є: багатомільйонні перегляди відео в YOUTUBE, верхні рядки "Плакала" в світових чартах, перемога відразу в трьох номінаціях премії М1 MUSIC AWARDS ... Що на вашу думку є ключовим фактором такого успіху групи? 

- Чесно кажучи, все, що відбувається з групою і піснею "Плакала" сьогодні – це Чудо, Божественний план. І, якщо ви просите виділити один з факторів успіху, то я змушений вас розчарувати. Це той випадок, коли абсолютно все "сходиться" в одному місці і в один час. Це як парад планет. У музиці таке трапляється раз в десять років і я відчуваю, KAZKA – це саме той випадок. Ми в MAMAMUSIC вже переживали подібний успіх з VERKA SERDUCHKA в середині 2000-х, тому я точно можу це ідентифікувати. 

- Пісню "Плакала" переспівали сотні разів, каверів на неї хоч греблю гати. Її навіть переклали російською. Учасники групи вже поділилися з нами своїми думками з цього приводу. А що скажете ви?

Реклама

 - "Плакала" переспівали не тільки російською, а й українською, англійською, турецькою ... Відразу після запуску треку ми розуміли, що "Плакала" не просто локальний хіт. Ця пісня здатна змінювати життя людей. Тому хотіли, щоб вона "зайшла", якнайдалі.


 

Реклама
47386196_1931654106951520_1717530251707285504_n
KAZKA
Фото: Андрій Максимов

- Тобто хочете сказати, ви планували, що трек українською мовою заграє на головних радіостанціях Болгарії, Туреччини, Ізраїлю ...?

- Ми побачили її потенціал в перший місяць після релізу і ретельно аналізували будь-яку доступну статистику. Єдине, чого ніхто з нас не міг припустити, що пісня "включить" так багато зарубіжних територій, особливо тих, де не розуміють української.

- Як ви можете пояснити такий феноменальний успіх пісні "Плакала"?

- Пісня стала чимось більшим, ніж Супер Хіт. "Плакала" несе нові смисли, які роблять світ кращим. Кожен знаходить в цьому треку щось особливе, дуже особисте, як ніби вона адресована йому персонально.
Моя дружина, наприклад, вважає, що вся справа в тексті. Вона бачить в ньому сакральний акт зцілення жінки через сльози. Піартехнолога Ігоря Моляра зачіпають до глибини душі східні мотиви, якими наповнена пісня. А за версією радіопродюсера Артема Вознюка успіх треку пов'язаний з використанням хіп-хоп бітів – саме тому він так "качає" і звучить таким актуальним.

- Зі сцени Палацу спорту, під час отримання нагороди, Олександра назвала вас "другим батьком", а вашу дружину Ольгу Горбачову "другою матір'ю". У вас дійсно такі теплі стосунки?

- Сподіваюся, що так. Глобальний успіх будь-якого артиста вимагає від його команди максимального "включення" в проект, а значить, максимального розуміння, прийняття, терпіння, концентрації, спілкування з артистом. Міцний проект – велика сім'я.

47384047_293113457980682_6366991035783970816_n
KAZKA
Фото: Катя Кондратьєва

- Розголос швидко йде, а хороші і популярні пісні все-таки можуть набриднути. У мережі часто пишуть, що "Плакала" грає з кожної "праски". Як в такій ситуації не переборщити і не втратити баланс?

- Гарне питання. Тут все залежить від конкретної пісні і артиста.
"Плакала" – це феноменальний трек, по відношенню до якого не діють загальноприйняті правила. Якщо спиратися на рейтинги радіостанцій, то недавні дослідження показують, що "Плакала" все ще додає в своїй популярності з кожним днем в Україні.
А що стосується інших територій, то в щільній ротації пісня буде триматися ще мінімум 3-6 місяців, в залежності від специфіки того чи іншого ринку.

- Яка в принципі географія концертів групи на сьогодні?

- 12 січень концертом в Києві KAZKA закінчує першу частину дебютного туру "KARMA" в Україні. А на початку наступного року група продовжить своє турне концертами в Європі, США, Канаді, Ізраїлі ...

- Чи були офіційні запрошення на участь у концертах в Росії?

- Запрошення щодо концертних виступів надходять з десятків країн, де пісня "Плакала" знаходиться в топах, в тому числі і з Росії.

- Як вам здається, чим викликаний "хайп", який активно мусується в Facebook, щодо передбачуваної участі групи на фестивалі "Пісня року" в Німеччині?

- Спасибі, що робите акцент на тому, що мова йде про фестиваль, який відбудеться саме в Німеччині. Думаю, це пов'язано зі стрімким зростанням популярності групи KAZKA. Завдання цієї "заказухи" – спробувати применшити успіх групи, стримати хвилю популярності, яка продовжує наростати як в Україні, так і за її межами.

- З огляду на те, що ви називаєте цей галас "заказухою", ви все-таки думаєте, що це акція кимось спланована?

- Упевнений. Це не просто галас. Це справжня "атака" на проект. Ми проаналізували десятки акаунтів в фейсбуці, які активніше за інших поширювали інформацію про участь KAZKA у фестивалі. Крім того, що вони спотворювали сенс того, що відбувається, так ще й писали коментарі з використанням одних і тих же слів: "Бойкот. Зрада. Ганьба" і т.д. Так ось, виявилося, що більшість з них – це профілі-пустушки. Ті, у яких немає ні підписників, ні активностей на сторінках. Говорячи простою мовою – фейки.

45931519_139525853696631_3028002548191611526_n
KAZKA
Фото: instagram.com/kazka.band

- Вас вперше "атакують"? Група стикалася з подібними проблемами раніше, крім відомої всім історії з "дізлайками" під вашими відео в YOUTUBE?

- Розповім вам про недавню і мою улюблену "анти-піар" кампанію.
В один момент в мережі стали з'являтися пости і коментарі "викривального" характеру, про те, що Фіалка, яку тримає в руках солістка гурту Саша Зарицька в кліпі "Плакала", насправді – не фіалка! (Сміється. – Ред.). У це включилися ЗМІ і зверталися до нас з проханням прокоментувати цей факт, тим самим намагаючись втягнути нас в цей "скандал".

- І кому ж це може бути вигідно, конкурентам?

- Я не "відкрию вам Америку", якщо скажу, що є різні методи стримування зростання конкурентів. Найпоширеніший з них – "обливання брудом", вкидання в мережу інформації зі зміненими смислами. Зазвичай такі технології використовуються в політиці.

- І як же відреагували на все, що відбувається ваші слухачі?

- Наші фани залишаються з KAZKA. Як ніколи раніше ми отримуємо сотні повідомлень зі словами підтримки та побажаннями успіху. Замовники цієї "атаки" злегка прорахувалися, не врахували найголовнішого: аудиторія групи KAZKA, в основі своїй – люди думаючі, і їх не так просто збити з пантелику.

- Про що ця ситуація "говорить" особисто вам?

- Про те, що група зробила квантовий перехід у вищу лігу вітчизняного шоу-бізнесу. І вже стає чимось більшим, ніж просто музичний колектив. KAZKA – це український музичний феномен.

- Яким вам бачиться майбутнє групи?

- Грандіозним!

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти