Головна Сьогодні

"Золотий Вік" відповів Валерії Гуземі на звинувачення у плагіаті — копіювання виробів не було

Валерія Гузема подала позов до суду на ювелірний бренд "Золотий Вік", який, своєю чергою, підтвердив, що не копіював вироби

Бізнесвумен Валерія Гузема, яка раніше розповіла про створення свого ювелірного бренду Guzema Fine Jewelry, звинуватила бренд "Золотий Вік" в плагіаті своєї першої колекції 2016 року. Про це Валерія повідомила у своєму Instagram-акаунті та заявила, що подала в суд. За словами пресслужби "Золотого Віку", їхній завод не копіював вироби Guzema і може це підтвердити.

Валерія Гузема
Валерія Гузема
Фото: instagram.com/valeriya_guzema

"Так, на початку 2021 року компанія "Золотий Вік" випустила колекцію каблучок, ідентичну моїй першій колекції Classic Collection, яку я створила у 2016 році (на фото показана лише одна каблучка, копій значно більше). По всій Україні розташовані білборди з відомою співачкою в каблучках, які повністю копіюють ті, що я розробила для своєї першої колекції та вчасно отримала патент на промислові зразки", – написала Валерія Гузема.

Валерія також уточнила, що всі моделі розробляє самостійно, тестує їх на собі та отримує патент, який захищає виріб. Також вона повідомила, що керівництво "Золотого Віку" проігнорувало її звернення. Валерія вже подала позов до суду з вимогою припинити порушення прав інтелектуальної власності на промислові зразки згідно з її патентами.

Компанія "Золотий Вік" прокоментувала нам ситуацію, що склалася зі свого боку.

"Золотий вік" і Guzema Fine Jewelry
"Золотий вік" і Guzema Fine Jewelry
Фото: instagram.com/valeriya_guzema

За словами пресслужби "Золотого Віку", Валерія Гузема відмовилася зустрічатися з представником компанії. Також у "Золотому Віці" зазначили, що тренд на відкриті каблучки з кульками (open ring balls) з'явився на початку 21 століття в Італії. Тренд повернувся у 2015-2016 роках, тому каблучки з такими дизайнами можна зустріти як у виробників з країн ближнього зарубіжжя, так і в австралійських брендів.

"Якщо говорити саме про каблучку, яка зазначена у пості Валерії Гуземи, то в модельному ряду бренду "Золотий Вік" вона з'явилася у 2016 році, за замовленням нашого бренду, розміщеним у підприємства-виробника. Власне, із датою виробництва можна ознайомитись на бирці виробів 2016 року, що додатково підтверджується іменником виробника та клеймом. Клеймо, ставиться казенним підприємством пробірного контролю Міністерства фінансів України під час обов'язкової перевірки кожного ювелірного виробу. Інформація про дату клеймування виробів міститься у самому клеймі, крім того, інформація про дату клеймування кожного виробу зберігається у даних казенного підприємства пробірного контролю Міністерства фінансів України, що можна додатково перевірити за окремим запитом до зазначеного підприємства. Іменник – індивідуальне кліше кожного виробника, яке видається Міністерством фінансів України кожному виробникові індивідуально, окремо на кожен рік", – повідомила пресслужба "Золотого Віку".

Бирка каблучки "Золотого Віку"

При цьому каблучка бренду Валерії Гуземи коштує 16 500 гривень, а ідентична у "Золотого віку" – 7736 гривень зі знижкою в 65%.

Раніше американський бренд Guess звинуватили в плагіаті культової сумки.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти