Італійська компанія Luxottica представила нову рекламну кампанію Class 2016, що просуває оптичні оправи. Участь в ній взяли 94-річна Айріс Апфель, трансгендер Харі Неф та інші моделі.
Однак в центрі уваги опинилася саме Апфель, яка ефектно продемонструвала великі окуляри в чорній оправі.
"Слідувати правилам моди – нерозумно, адже все залежить від того, хто і як має ту чи іншу річ!" – прокоментувала фотосесію американська дизайнер і колекціонер Айріс Апфель.
Фотосесія реалізована в дусі випускного альбому, де шкільні стереотипи представлені в іронічному ключі.
Компанія Luxottica є виробником окулярів, і включає до себе такі бренди, як Oakley, Persol і Ray-Ban.
Раніше повідомлялося, що 100-річна модель Бо Гілберг знялася для журналу Vogue. Фотосесія була приурочена до її поважного ювілею.