Реклама може бути справжнім мистецтвом. І це доводять сотні рекламних роликів по всьому світу. Відомі актори та моделі, мільйонні бюджети зйомок і топові режисери – в США рекламні ролики вже давно вийшли на голлівудський рівень. Так само як і Вікторія Любухіна – українська модель, що підкорила світові подіуми та активно розвиває свою кар’єру в Америцi в якості акторки. Зараз красуня живе в США і нещодавно знялася у рекламному ролику разом зі світовими зірками шоу-бізнесу – Дженніфер Лопес та Pitbul’м. Вражаюче, але режисером кліпу виступив оскароносний Майкл Бей, а сам ролик подивилося 100 мільйонів американців!

Насправді "виною" такої великої глядацької аудиторії став не лише зірковий склад реклами Hard Rock Hotel. Ролик було знято спеціально для показу у перерві Super Bowl. Для Північної Америки ця спортивна подія носить культовий, майже сакральний характер. Super Bowl називають матч, що визначає найкращу команду року з американського футболу. Цікаво, що й сама Вікторія стала шанувальницею цього виду спорту. Описуючи роботу колективу над створенням рекламного ролику, українська модель порівняла його з футбольною командою: "Всі діють максимально злагоджено, самовіддано і професійно".
Хвилина реклами під час Super Bowl коштує… 11 мільйонів доларів! Тому не дивно, що Hard Rock Hotel дозволив собі найняти й топового режисера Майкла Бея. Публіці він відомий своїми успішними та дорогими проєктами "Трансформери" (всі частини), "Погані хлопці" та "Армагеддон".
У нинішньому розіграші Super Bowl зійшлися команди з Сан-Франциско і Канзасу. І перемогу в підсумку святкували останні. Для нас насамперед важливо, що свою чергову перемогу здобула українська дівчина. Сьогодні Вікторія будує свою кар'єру в центрі світової шоубіз-індустрії в США. І нехай зараз вона живе за океаном, сама дівчина каже: "Я люблю Україну – це моя Батьківщина!".