Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Телебачення нового покоління: як ТБ адаптувалося до XXI століття

У суспільстві поширюється думка, що телебачення втрачає популярність та незабаром відійде у минуле. Розбираємося, звідки вона взялася та які технології допомагають ТБ втримувати свої позиції

Кожного року все більше речей, які раніше існували лише в матеріальному вигляді, стають доступними у мобільному онлайн-форматі: паспорти, страхування, гроші та навіть телебачення. На цю тенденцію впливають, здебільшого, два покоління.

По-перше — близько 6 мільйонів українців віком 25-34 роки (їх називають меленіали). За часів їхньої юності почався розвиток цифрових технологій: популярність набирали інтернет і мобільний зв’язок. Та друга категорія — 3,5 мільйона представників покоління Z. Молодь 16-24 років, яка вже народилась у цифровому світі. Вони звикли до швидкого, доступного інтернету, смартфонів і соціальних мереж.

Обидва покоління не бачать свого життя без сучасних технологій:

  • 53% міленіалів зізналися, що вони б скоріше відмовилися від нюху, аніж від своєї техніки.
  • 7 із 10 повнолітніх представників покоління Z перевіряють смартфон ледь не кожні 2 хвилини.

Щоб задовольнити запити сучасної аудиторії, телебачення має бути доступним на будь-яких пристроях та з будь-якої точки України без будь-яких фізичних обмежень. Воно повинно мати високу якість зображення, більшу кількість каналів, сучасний функціонал і кінозал із фільмами.

Як влаштовано сучасне інтернет-ТБ, розберемо на прикладі одного з популярних українських сервісів — SWEET.TV.

Глядачі більше не прив’язані до своїх віталень

Як би нам не хотілося, возити за собою великий телевізор із підключеним до нього кабелем, на жаль, не вийде.

Тож сучасне інтернет-ТБ доступне для абонентів на всіх популярних пристроях. Застосунок SWEET.TV можна встановити не тільки на телевізор, а й на смартфон, планшет, комп’ютер та навіть на ігрову приставку Xbox. До одного профілю підключається одразу 5 пристроїв.

Дивіться хоч у дорозі, хоч у парку на галявині

Інтернет-телебачення працює усюди, де є інтернет. Тут звичайно з’являється думка, що у віддалених куточках країни може не бути гарного підключення, та це не проблема. Сервіс SWEET.TV має технології, що дозволяють йому працювати навіть при слабкому інтернеті. Телеканали чи фільм можна подивитися будь-де, навіть у літаку. У застосунку для смартфонів і планшетів є функція, що дозволяє завантажити фільми на свій пристрій і дивитися офлайн.

Не обов’язково мати дорогий телевізор

Якщо телевізор не має функції підключення до інтернету — існують спеціальні смарт-приставки. Це невеликий пристрій, що перетворює звичайний телевізор на інноваційний Smart.

Отримуйте більше за ті ж гроші

Абоненти інтернет-ТБ SWEET.TV отримують більше за ті ж самі гроші – 260+ каналів у HD та 4К якості, ефіром яких можна керувати: ставити на паузу, перемотувати чи дивитися у записі. На додачу абонентам відкривається великий кінозал. У SWEET.TV він нараховує 10 000 фільмів, мультфільмів і епізодів серіалів, які абоненти сервісу отримують безкоштовно в тарифі.

Спробуйте підключити SWEET.TV безкоштовно: доступ надається на 7 днів, щоб ви могли повноцінно відчути всі переваги онлайн-кінотеатру. Детальніше — дізнавайтеся за посиланням.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти