Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Продюсер Джамали: "Було видно, що Стокгольм не заробляє на Євробаченні"

На думку Ігоря Тарнопольського, Україні важливо показати величезну 200-мільйонну аудиторію Євробачення, що в цій країні люди думають головою і можуть організувати такі складні заходи

Продюсер Джамали Ігор Тарнопольський розповів в коментарі Сегодня.ua, як був організований конкурс Євробачення в Швеції і що слід взяти на замітку Україні.

"У Швеції було істотну участь держави в організації конкурсу. Мер міста відкривав захід, оформили місто, зробили для учасників делегацій безкоштовний проїзд в транспорті, який в Стокгольмі недешевий, організували дуже зрозумілу логістику всередині міста, зробили колосальні знижки на готелі. Було видно, що місто не заробляє на конкурсі, а навпаки робить все, щоб показати, яка Швеція гостинна країна, а Стокгольм – прекрасне місто для проведення заходів", – поділився враженнями Тарнопольський.

Реклама

Продюсер Джамали підкреслює, що головна функція Євробачення – не заробити грошей, а донести меседж, що приймаюча країна – гостинна і має великий потенціал.

"Місія, яку повинна виконати Україна – та ж, що і була у Швеції. Потрібно показати величезну 200-мільйонну аудиторію Євробачення, що в цій країні люди думають головою і можуть організувати такі складні заходи", – говорить він.

Головне завдання в організації Євробачення в Україні, на думку Тарнопольського, в тому, щоб забезпечити високопрофесійний телепродакшн і гідно прийняти делегації учасників.

Реклама

"Перш за все потрібно ставитися до цього конкурсу як великого телевізійного продакшну, який вимагає висококваліфікованих, навіть педантичних кадрів, без нашого слов'янського нехлюйства. Для цього потрібно залучати людей на конкурсній основі, чітко формувати штатний розклад комітету, коли всі функції людей будуть розподілені правильно. Тоді все може працювати, як годинник, а Євробачення саме цього вимагає. Тому дуже важливо, щоб в рядах Першого Національного (який приймає рішення по Євробаченню, – ред.) з'явилися люди, які вміють це робити. Тут потрібна воля наших чиновників", – вважає продюсер Джамали.

Студія звукозапису, якою володіє і управляє Тарнопольський, готова брати участь в підготовці до Євробачення, але їх поки не кликали.

"Якщо нас будуть залучати до підготовки до Євробачення – будемо брати участь, якщо ж там почнеться боротьба структур, які традиційно хочуть нажитися, то не будемо, вони там самі розберуться. Що стосується професійної допомоги – ми завжди раді, нам є чим поділитися. Ми готові, але нас поки не запрошували", – зазначив Тарнопольський.

Реклама

Нагадаємо, раніше Ігор Тарнопольський озвучив суму, яка була витрачена на Євробачення. Загальний бюджет склав 3123 тисячі гривень.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти