Головна Сьогодні

"Маска" на телеканалі "Україна" – найпопулярніше шоу року

Команда проєкту вже працює над неймовірними образами для другого сезону шоу "Маска"

Грандіозне шоу "Маска" на телеканалі "Україна", фінал якого відбувся в суботу, 10 квітня, стало найкращою розважальною програмою з початку року на українському телебаченні. "Маска" отримала найвищі показники перегляду серед праймових розважальних шоу за всіма основними аудиторіями: 18-54 (міста 50 тис. +), 14-60 (міста 50 тис. +), 18+ (міста 50 тис. +), 4+ (вся Україна).

За аудиторією 18-54 (міста 50 тис. +)*, середня частка (shr) шоу "Маска" становить – 17,07%, рейтинг (rat) – 5,1%; за аудиторією 14-60 (міста 50 тис. +)**, частка – 18,68%, рейтинг – 5,79%; за аудиторією 18+ (міста 50 тис. +)***, частка – 23,72%, рейтинг – 8,92%; за аудиторією 4+ (вся Україна)****, частка – 21,45%, рейтинг – 7,38%. Показники "Маски" істотно перевищили показники інших праймових шоу, які виходять на українських телеканалах в 2021 році.

Кожен випуск "Маска" на день прем'єри був беззаперечним лідером глядацьких переваг і найкращою програмою дня за всіма основними аудиторіями. Охоплення всіх випусків шоу в ефірі телеканалу "Україна" перевищило 14 млн глядачів.

"Маска" на телеканалі "Україна" – найпопулярніше шоу року
Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

Також високі досягнення діджитал-майданчиків "Маска" на YouTube, в Instagram, Facebook і TikTok, створених спеціально до прем'єри шоу. Кількість унікальних користувачів YouTube-каналу шоу перевищила 5,5 млн. Всі публікації на YouTube-каналі шоу на день фіналу зібрали 31 520 004 переглядів, всього за переглядом "Маски" на YouTube користувачі провели понад 7,8 млн годин. У березні YouTube-канал української "Маски" отримав "Срібну кнопку", і до фіналу налічував 125 000 підписнисників. TikTok-канал шоу також вже має 118 000 підписнисників, а відео, в якому Олег Винник не впізнав власну пісню, набрало більш ніж 2,8 млн переглядів.

Україна стала 30-ю країною, яка адаптувала всесвітньо відомий формат The Masked Singer. Творча команда шоу внесла в українську адаптацію багато унікальних рішень, яких ще не бачила жодна країна. Українська "Маска" складалася з рекордних 12 епізодів, для яких було створено 22 унікальних костюми, дизайн, жодного з яких не повторювався з костюмами жодної іншої країни. У шоу телеканалу "Україна" з'явилися унікальні українські персонажі – Буряк, Мольфар, Коза і Крапанка.

Для української адаптації була розроблена абсолютно нова, інноваційна сцена з неймовірними масками-екранами і 3D ефектами. Вперше ведучий шоу міняв свій образ в кожному епізоді. Команда проєкту вигадала для Володимира Остапчука 11 оригінальних образів від Термінатора до Ельзи, тоді як до України образ ведучого був тільки один – класичний смокінг.

Володимир Остапчук на шоу "Маска" в образі Термінартора
Володимир Остапчук на шоу "Маска" в образі Термінартора
Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

В українській "Масці" вперше сховали п'ятого, "таємного", детектива під маскою і відкрили його лише в ефірі. Цим детективом, нагадаємо, став Олег Винник, який переховувався за маскою Буйвола. Оригінальною ідеєю діджитал-команди телеканалу "Україна" стало унікальне BackShow для діджитал-майданчиків проєкту і його таємничий ведучий Містер Маска.

Правовласник формату, компанія Fremantle, високо оцінила креативні рішення української команди шоу і планує надалі пропонувати їх для реалізації в інших країнах. Джонатан Бален, виконавчий продюсер Fremantle, прокоментував успіх "Маски":

"Ми дуже пишаємося успіхом "Маски" в Україні. Творча команда реалізувала дуже багато цікавих та оригінальних ідей, що безсумнівно сприяло величезній популярності шоу. Освітлення, графіка, костюми, постановка, – все виконано бездоганно завдяки постійному зв'язку і плідній співпраці творчої та технічної команд, які змогли подарувати глядачам блискуче шоу. Не кажучи вже про ведучого, Володимира Остапчука з його неймовірною харизмою, унікальним стилем і незабутніми образами – його Термінатора я буду пам'ятати завжди! Ми вже ділимося чудовими прикладами й уроками української команди з нашими командами в усьому світі, щоб зробити глобальний успіх нашого популярного формату ще вищим".

Як повідомлялося раніше, телеканал "Україна" вже почав роботу над другим сезоном гіпершоу "Маска", тривають голосові проби потенційних учасників. Команда проєкту вже працює над неймовірними образами для другого сезону, і телеканал "Україна" пропонує своїм глядачам долучитися до створення фантастичних образів. Надіслати свої ескізи можна на електронну адресу casting@trkua.tv.

Чекайте другий сезон зіркового і загадкового на українському телебаченні шоу "Маска" на каналі "Україна".

* Дані розраховані для аудиторій віком 18-54 вибірка "50 тис. +".

** Дані розраховані для аудиторій віком 14-60 вибірка "50 тис. +".

*** Дані розраховані для аудиторій віком старші за 18 років вибірка "50 тис. +".

**** Дані розраховані для аудиторії старші за 4 років, вибірка "Вся Україна"

***** Охоплення всіх випусків шоу "Маска" в ефірі каналу "Україна". Період 16.01.21 – 10.04.21. Аудиторія 4+, вся Україна, дані попередні.

****** Статистика діджитал-майданчиків шоу "Маска" станом на 10.04.21.

Дані дослідження ТБ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом "Україна". Дані за 1 січня – 11 квітня 2021 року – попередні, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше за показниками та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.

Всі подробиці в спецтемі Все про шоу "Маска"

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: Сьогодні

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти