Головна Сьогодні

Як зіркові мами заробляють в декреті

Наталія Подольська, Ксенія Бородіна і навіть Ксенія Собчак успішно заробляють на своє материнстві

Шанувальники телеведучої Ксенії Собчак ще пам'ятають її негативне ставлення до дітей. Але в цьому році все в корені змінилося. Тепер Ксюша – мама №1. Місяць тому жінка народила сина і пішла в заслужений декрет. Кинути первістка і втекти вночі вести корпоративи – вже не в дусі Ксенії. Тому заробляти зоряна мама почала прямо в декреті – через інтернет.

Ще рік тому шанувальників скандальної телеведучої в соцмережі було 3 млн, а реклама на сторінці Собчак коштувала 3,5 тис. доларів – і це тільки за одне фото! 1-2 публікації в тиждень – і за рік бюджет зірки поповнився на півтора мільйона доларів. "Прихильниці часто у мене запитують, де я купила цю сумочку або як я доглядаю за собою. Але поки бренд одягу, аксесуарів, косметики не заплатить ... навіщо мені просто так когось рекламувати?" - пояснює Собчак.

Однак тепер рекламу брендових суконь або сумочок у Ксенії майже не зустрінеш. Золота жила її доходу – реклама дитячих товарів. Тут і дитячі меблі, одяг, іграшки, засоби для догляду за малюком і ще тисяча речей з маминого арсеналу.

Шанувальників "матусі Собчак" в соцмережі – вже понад 4-х млн, а одне фото з посиланням на інтернет-магазин коштує тепер 5 тис. доларів. "Ми зараз працюємо тільки за контрактами. Складаємо контракт на розміщення п'яти публікацій. Одна публікація, в якій Ксенія рекламує ваш інтернет-ресурс, – 5 тис. доларів. Пакет послуг – 25 тис. доларів. Один пост не розміщуємо", – говорить офіційний представник Ксенії Собчак Кирило.

Торік влітку у зоряної пари Наталії Подільської і Володимира Преснякова народився первісток – син Артемій. Шанувальники зіркової мами з нетерпінням чекали перших знімків малюка і всі гадали, на кого з відомих батьків більше схожий хлопчик. Але Подільська тримала інтригу цілих півтора року. Замість цього весь цей час співачка активно розміщувала фото з дитячими товарами, ніби саме ця коляска, іграшки або покривало краще за інших підходять для її малюка. І звичайно – посилання на рекламований товар.

Зараз у співачки менше мільйона шанувальників. Від реклами, як Собчак, зелені купюри Наталії лопатою не гребти, однак свого головного спонсора Подільська таки знайшла – підгузники. Зіркова матуся разом з сином цілий рік представляють популярний бренд.

Наталія зізнається: думка рекламувати один з найнеобхідніших гігієнічних засобів для малюків прийшла відразу після пологів – просто хотіла допомогти іншим матусям зробити правильний вибір. "Я не відразу визначилася, яка марка підгузників підійде синочку ідеально. В середині літа я з'ясувала це питання. Підгузки виявилися дуже тонкими, ніжними, м'якими. Після низ у Теми не було ніяких подразнень. Так що сміливо приєднуйтеся до мого вибору. Перевірено Артемієм Пресняковим! " - каже Наталія Подольська.

А ось скільки за таку рекламу платять, співачка не визнається. Однак, схоже, заробіток Подільської не в валюті, а товаром, адже все частіше на своїй сторінці Наталя влаштовує розпродаж і конкурси. Призи – звичайно ж, хвалені підгузники.

Молода мама і телеведуча Ксенія Бородіна давно заслужила любов і визнання шанувальників. Зараз у зірки більше 7-ми млн фанатів – і це тільки в соцмережі! Гріх було б не скористатися такою вірною аудиторією, адже на кожному передплатнику можна добре заробити.

Зараз сторінка Бородіної виглядає як інтернет- магазин. Кожне друге фото – реклама. І за кожен такий "вибір зірки" Ксюша отримує по 3 тис. доларів. Бородіна точно знає, як заробляти не тільки на своїй популярності, а й на власних дітях. Молодшій Теї всього рік, але вона вже стала справжньою золотою жилою для матері. Дитячі крісла, стільчики, ліжечка, коляски, іграшки, одяг – все це для зіркової мами безкоштовно. А за фото з товаром ще й доплатять. Шанувальники дивуються, як всі ці речі помістилися в квартирі Бородіної і навіщо стільки для однієї маленької дівчинки. Але, кажуть, Ксенія і тут заробляє – зайве просто продає.

А ось 7-річна Маруся в минулому році дебютувала як модель і зараз за одну фотосесію або модний показ отримує 500 доларів. Бородіна швидко зрозуміла, як можна заробити і на старшій дочці, тому миттю перекваліфікувалася в дизайнера і випустила власний бренд дитячого одягу. Маруся стала його обличчям, а гонорари дівчинки виросли в три рази
.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти