Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як зіркові мами заробляють в декреті

Наталія Подольська, Ксенія Бородіна і навіть Ксенія Собчак успішно заробляють на своє материнстві

Шанувальники телеведучої Ксенії Собчак ще пам'ятають її негативне ставлення до дітей. Але в цьому році все в корені змінилося. Тепер Ксюша – мама №1. Місяць тому жінка народила сина і пішла в заслужений декрет. Кинути первістка і втекти вночі вести корпоративи – вже не в дусі Ксенії. Тому заробляти зоряна мама почала прямо в декреті – через інтернет.

Ще рік тому шанувальників скандальної телеведучої в соцмережі було 3 млн, а реклама на сторінці Собчак коштувала 3,5 тис. доларів – і це тільки за одне фото! 1-2 публікації в тиждень – і за рік бюджет зірки поповнився на півтора мільйона доларів. "Прихильниці часто у мене запитують, де я купила цю сумочку або як я доглядаю за собою. Але поки бренд одягу, аксесуарів, косметики не заплатить ... навіщо мені просто так когось рекламувати?" - пояснює Собчак.

Однак тепер рекламу брендових суконь або сумочок у Ксенії майже не зустрінеш. Золота жила її доходу – реклама дитячих товарів. Тут і дитячі меблі, одяг, іграшки, засоби для догляду за малюком і ще тисяча речей з маминого арсеналу.

Шанувальників "матусі Собчак" в соцмережі – вже понад 4-х млн, а одне фото з посиланням на інтернет-магазин коштує тепер 5 тис. доларів. "Ми зараз працюємо тільки за контрактами. Складаємо контракт на розміщення п'яти публікацій. Одна публікація, в якій Ксенія рекламує ваш інтернет-ресурс, – 5 тис. доларів. Пакет послуг – 25 тис. доларів. Один пост не розміщуємо", – говорить офіційний представник Ксенії Собчак Кирило.

Торік влітку у зоряної пари Наталії Подільської і Володимира Преснякова народився первісток – син Артемій. Шанувальники зіркової мами з нетерпінням чекали перших знімків малюка і всі гадали, на кого з відомих батьків більше схожий хлопчик. Але Подільська тримала інтригу цілих півтора року. Замість цього весь цей час співачка активно розміщувала фото з дитячими товарами, ніби саме ця коляска, іграшки або покривало краще за інших підходять для її малюка. І звичайно – посилання на рекламований товар.

Зараз у співачки менше мільйона шанувальників. Від реклами, як Собчак, зелені купюри Наталії лопатою не гребти, однак свого головного спонсора Подільська таки знайшла – підгузники. Зіркова матуся разом з сином цілий рік представляють популярний бренд.

Наталія зізнається: думка рекламувати один з найнеобхідніших гігієнічних засобів для малюків прийшла відразу після пологів – просто хотіла допомогти іншим матусям зробити правильний вибір. "Я не відразу визначилася, яка марка підгузників підійде синочку ідеально. В середині літа я з'ясувала це питання. Підгузки виявилися дуже тонкими, ніжними, м'якими. Після низ у Теми не було ніяких подразнень. Так що сміливо приєднуйтеся до мого вибору. Перевірено Артемієм Пресняковим! " - каже Наталія Подольська.

А ось скільки за таку рекламу платять, співачка не визнається. Однак, схоже, заробіток Подільської не в валюті, а товаром, адже все частіше на своїй сторінці Наталя влаштовує розпродаж і конкурси. Призи – звичайно ж, хвалені підгузники.

Молода мама і телеведуча Ксенія Бородіна давно заслужила любов і визнання шанувальників. Зараз у зірки більше 7-ми млн фанатів – і це тільки в соцмережі! Гріх було б не скористатися такою вірною аудиторією, адже на кожному передплатнику можна добре заробити.

Зараз сторінка Бородіної виглядає як інтернет- магазин. Кожне друге фото – реклама. І за кожен такий "вибір зірки" Ксюша отримує по 3 тис. доларів. Бородіна точно знає, як заробляти не тільки на своїй популярності, а й на власних дітях. Молодшій Теї всього рік, але вона вже стала справжньою золотою жилою для матері. Дитячі крісла, стільчики, ліжечка, коляски, іграшки, одяг – все це для зіркової мами безкоштовно. А за фото з товаром ще й доплатять. Шанувальники дивуються, як всі ці речі помістилися в квартирі Бородіної і навіщо стільки для однієї маленької дівчинки. Але, кажуть, Ксенія і тут заробляє – зайве просто продає.

А ось 7-річна Маруся в минулому році дебютувала як модель і зараз за одну фотосесію або модний показ отримує 500 доларів. Бородіна швидко зрозуміла, як можна заробити і на старшій дочці, тому миттю перекваліфікувалася в дизайнера і випустила власний бренд дитячого одягу. Маруся стала його обличчям, а гонорари дівчинки виросли в три рази
.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти