На кого залишити улюбленця

Як зміцнити імунітет

Модні джинси

Тести

Найдорожче

Як за 100 років змінилося обличчя зомбі

Творці реклами показують, як розвивалося розуміння зомбі в масовій культурі

У мережу був викладений рекламний ролик доповнення The Following для комп'ютерної гри Dying Light, виконаний в стилістиці популярних в інтернеті таймлапс-відео "100 років краси". У пародії на вірусні відео розповідається про історію зомбі в масовій культурі, – передає "Корреспондент".

Творці реклами показують, як розвивалося розуміння зомбі в масовій культурі. Спочатку зомбі вважалися живими людьми, позбавленими волі, потім – повсталими мерцями. І лише в кінці ХХ століття остаточно утвердився образ заразної зомбі-епідемії, панівний і нині.

Нагадаємо, в 6 сезоні "Ходячих мерців" помре половина персонажів.

Реклама
Найважливіші та найцікавіші новини завжди під рукою
Life Сьогоднi в telegram-каналi Пiдпишись на RSS-канал Life Сьогоднi на Google News
Реклама
Гороскоп
Твій гороскоп на Сьогодні
Читати гороскоп
Just do it
Корисна порада на Сьогодні
Їсти ягоди щодня
Чому це важливо?
Лайфхак дня
Як бюджетно оновити гардероб
Хакнути
Сольник зірки
DOROFEEVA
31 липня / 20:00
5 головних концертів липня
Чи гідний сервіс на відпочинку в Україні?
Дізнатися більше про відпочинок
Спецпроект
Календар лайфхаків на літо
Липень
Лайфхаки за календарем
Гороскоп
Твій гороскоп на тиждень
25 - 31 липня
Читати гороскоп
Найдорожчий спецтопік
Дорожче просто не знайдеш
Оренда VIP-яхти — ₴27 000/година
За що такі гроші?
тест
Чи зможеш відрізнити дизайнерський одяг від речей з ринку?
Спробувати
Де купатися
Топ пляжів недалеко від Києва
Хочу дізнатися!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти