Forbes опублікував ТОП-10 YouTube-музичних відеороликів 2016 року, які найбільше переглядаються. Перше місце зайняла американська група Fifth Harmony, куди входять п'ять дівчат, з кліпом на композицію Work from Home.
Красуні до групи Fifth Harmony з самого початку підбиралися не тільки за вокальними даними, але і за зовнішніми, щоб кожному чоловікові або жінці сподобалася та чи інша учасниця групи. Метод підбору учасниць не новий, але, як і раніше ефективний, – тому і кліп встиг зібрати на YouTube понад мільярд переглядів.
На другому місці опинився кліп Келвіна Гарріса і співачки Ріанни під назвою This Is What You Came For. А замкнув ТОП-3 кліп на пісню Hasta El Amanecer американця Нікі Джема.
Серед роликів за версією Forbes, які найбільше переглядаються, також виявилися кліпи Closer американського діджей-дуету The Chainsmokers, Work Ріанни і репера Дрейка, I Took A Pill In Ibiza Майка Познера, Cheap Thrills співачки Sia і ямайського виконавця Шона Пола.
Читайте також:
- Сексуальна Кім Кардашьян в білизні і шубі знялася для календаря
- "Дід Мороз, подаруй мені маму": зворушливий новорічний ролик
- 43-річна супермодель повністю роздяглася заради зйомки для календаря
- Названі найпопулярніші ігри 2016 року за версією YouTube
- Мадонна вперше розповіла, що цілувалася з Майклом Джексоном
- Аліна Гросу зважилася на черговий експеримент із зовнішністю (фото)
- Названо найвірусніше відео YouTube 2016 року
- Названі найбагатші в світі відеоблогери за версією Forbes