Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Дмитро Шуров: "Я повністю переглянув своє ставлення до телебачення"

Лідер проекту Pianoбой в інтерв'ю "Сегодня" розповів, як його життя змінила постійна присутність в телевізорі

Український музикант, лідер проекту Pianoбой в інтерв'ю "Сегодня" розповів, як його життя змінила постійна присутність в телевізорі, як уникнути революцій, про що думає, коли не спить, і що чекає випускників талант-шоу.

- Дмитро, якби вам потрібно було скласти візитку про себе, що б ви в ній написали?

Реклама

- Я б написав: "Дмитро Шуров – людина з усіма витікаючими наслідками свого існування. Зайнятий в сфері енергетики, заряджає людей думками і емоціями. Насправді майже не працює, тому що займається своєю улюбленою справою. Певної мети в житті не має, і, відповідно, ніяких обмежень теж. Любить свою країну, дружину, сина і кішку".

- Завдяки "Х-фактору" вас щотижня показували по телевізору в прайм-тайм. Як на вашому житті відбився той факт, що вас раптово стало багато по ТБ?

- Моє життя особливо не змінилося. Просто раніше я всім був винен свій диск, а тепер ще й плакатик із зображенням. Ну і фанатки молодше 16-ти пишуть, що тепер батьки спокійно відпускають їх на мої концерти – тепер я для них не "невідомо, що за кучерявий андеграунд", а шановне обличчя з телевізора (посміхається).

Реклама

- Що змінилося у вашому уявленні про телебачення після занурення в проект?

- Я переглянув своє ставлення до телебачення, головним чином, познайомившись, нарешті, з людьми, які там працюють. Виявляється, "Х-фактор" роблять славні люди, які себе з ним асоціюють і дуже стараються зробити добре. Там всередині колективу теж чимало різної драми і всяких людських пристрастей. Тому ефіри настільки емоційні. У мене-то самого немає телевізора вже більше 10 років – все, що мені цікаво, дивлюся на youtube. Судячи з того, що в телевізор почали просочуватися люди на зразок мене, чи Жені Галича, або Жені Філатова – традиційне телебачення прагне схреститися з інтернетом, робити контент, цікавий різним аудиторіям. Адже рекламодавцеві потрібна молода платоспроможна аудиторія.

- Якби ви починали свою кар'єру тільки зараз, чи скористалися б ви талант-шоу, як майданчиком, щоб заявити про себе? Іншими словами, наскільки вам взагалі близький такий формат?

Реклама

- Зізнатися чесно, такий формат – не моє. Особисто я ціную артистів, які прагнуть знайти своє обличчя і не бояться показати його людям. Мені цікаві музиканти-автори, які самі пишуть пісні і несуть свою енергетику і концепцію. А в талант-шоу, по суті, далеко заходять тільки гнучкі виконавці, які успішно володіють талантом перевтілюватися щосуботи. Це теж певний дар, звичайно. Але, вийшовши з проекту, потрібно зрозуміти, хто ти є насправді. Потрібно зрозуміти, що ти хочеш сказати на сцені – своє і ні на кого не схоже, багато років битися об стіну людського неприйняття, щоб донести свій матеріал. Тому я б не проміняв семирічний шлях, який пройшов Pianoбой, з пробами і помилками, падіннями і успіхами, з копіткою пошуком пісень, слів, концепції, своєї аудиторії, на потужний старт на початку у вигляді телешоу. Самостійний шлях загартовує і дає справжню опору проекту в довгостроковій перспективі. Однак це був мій шлях, у інших він – інший, і я вірю, що, якщо конкурсант хоче стати артистом і сказати людям своє слово, він скаже його незважаючи ні на що.

- Як вважаєте, чому тільки одиниці з числа переможців усіляких телепроектів стають успішними?

- Я думаю, головна їх проблема в тому, що вони не готові – у них немає розуміння, що робити далі. Багато з них взагалі можуть бути випадковими людьми в професії. Але якщо прийти на проект, маючи в своєму багажі якийсь досвід, боєздатний концертний склад, пісень на три альбоми і чітке розуміння хто ти і для кого ти співаєш, то телебачення як і раніше дає дуже потужний поштовх. Час, коли ти приходив на проект, щоб тебе побачив якийсь продюсер і зробив зірку, пройшов. В цілому час второваних доріжок пройшло. Зараз у кожного артиста свій шлях до аудиторії.

- У сценарії кожної історії за законами жанру в долі головного героя є поворотний момент, після якого він дивиться на своє життя зовсім іншим поглядом. Яка історія змушувала вас переглянути своє сприйняття життя?

- Моє сприйняття життя з роками особливо не змінюється – мені хочеться весь час щось робити і при цьому робити те, що весь час хочеться. І ще я зрозумів, що люди зазвичай висловлюють жаль не про те, що зробили, а тому, що дуже хотіли, але не зробили. Тому я намагаюся все, що хочу, по максимуму встигнути зробити, а це дуже багато всього і не завжди буває просто. Я роблю багато помилок, я дію без вивіреного розрахунку, підходжу до музики як до любові – даю їй розвиватися природно. Поки я відчуваю, що навіть якщо з боку це виглядає неправильно, для мене цей шлях єдино можливий.

- Чи траплялися у вашому житті чіткі переоцінки цінностей?

- Ні. Я намагаюся не заводити занадто багато цінностей, щоб потім не було боляче їх переоцінювати. Але моє життя досить сильно змінює мій син з моменту його появи. Він привніс в неї відповідальність, відчуття часу і бажання бути адекватним прикладом.

- Чим, в першу чергу, ви живете зараз? З яких думок зазвичай починається ваш день?

- Зараз я просто намагаюся насолодитися моментом, часу на "подумати" останні два роки у мене немає. У нас виходять пісні, ми знімаємо кліпи, граємо тур "Навершинi" і їздимо на зйомки – це нескінченний процес без вихідних. Десь між усім цим зустрічі з Девідом Лінчем, концерти Бьорк і Роббі Вільямса, кілька коротких подорожей і нових чудових знайомств. Кілька нових пісень і величезне бажання їх записати, як треба. У цьому році у нас стільки було подій, що у мене піде весь січень і не один ящик індійського пива, щоб все зрозуміти і усвідомити. При цьому, я як і раніше відчуваю, що все тільки починається і я ще нічого по-справжньому крутого не зробив, і мені багато чого треба навчитися.

- Багато музикантів в інтерв'ю мені зізнавалися, що через кожні 10-15 років, проведені на сцені, їх ставлення до музики змінюється. Іноді – кардинально. Які зміни помічали ви?

- Музика для мене – це спосіб підключитися до чогось прекрасного, кращого і нескінченного. Це такий наркотик, за який платити не треба, він не псує здоров'я і жити не заважає. Одна проблема з музикою – вона як мед у Вінні-Пуха: якщо вона є, то її відразу немає. Потрібно встигати зловити і відпустити.

- Що для вас музика зараз взагалі?

- Музика для мене – це тиша між нотами, в якій проявляється особистість і енергетика живої людини.

- Що для вас сучасна українська сцена? Наскільки комфортно ви на ній себе почуваєте?

- Мені подобається, що вона все більше і більше конкурента. Ще кілька років і ми зможемо пишатися українською музикою, зможемо перекладати наші пісні будь-якими мовами і експортувати в будь-яку країну. При цьому, в ній завжди буде наш власний український колорит, тому що генетично ми завжди були між заходом і сходом, ми весь час ходимо по канату між горами, ми – відчайдушні хлопці. Я себе взагалі скрізь відчуваю не дуже комфортно, я така людина-інтроверт, не відчуваю себе частиною чогось, мене так і називають фанати – чужорідний артист України. Але я щасливий бути сучасником і колегою Андрія Хливнюка, Андрія Запорожця, Джамали, "Дахи Брахи" і багатьох інших сучасних українських сонграйтерів (авторів пісень, – Авт.).

- За останні три роки наша музика отримала відчутний поштовх: тепер якісний український продукт отримує куди більше підтримки. А як змінилося ваше життя як творчої одиниці за ці три роки?

- Чесно кажучи, я не дуже розумію, в чому виражається підтримка "якісного українського продукту". Якщо ви маєте на увазі квоти – то так, радіостанції зараз ротують безліч груп, але не всі ці виконавці збирають зали. Нас підтримує в першу чергу наш слухач, ну і звичайно, кілька музичних радіостанцій, з якими ми дружимо на безкорисливій основі. Завдяки пісням, кліпам і хорошим концертам з кожним роком ми збираємо всі великі зали. Саме концерти – візитна картка Pianoбоя. Якби цього зростання не було, я б давно сконцентрувався на написанні музики до кіно, оркестровках або продюсуванні. Хорошій музиці не потрібна підтримка. Все, що їй потрібно – це однакове право бути почутою, нарівні з прорахованими кон'юнктурними бізнес-проектами в красивій обгортці. А це залежить тільки від прозорості та добросовісності ЗМІ і різних премій. З цим, як відомо, у нас не все гладко. Але, як показує практика, талановиті музиканти домагаються-таки свого рано чи пізно, якщо їм не сильно заважати.

- Хочеться повернутися трохи назад і поговорити про пісню, яка вже увійшла в історію української музики – про "Зливу". Вперше вона прозвучала живцем лише в цьому році на сольному концерті Джамали у Палаці спорту. Що цей вихід на сцену значив персонально для вас?

- Джамала і Андрій (Хливнюк, лідер групи "Бумбокс", – Авт.) – видатні вокалісти, з якими завжди приємно і почесно розділити сцену. Кожен з нас привніс в пісню щось своє.

- Пісня написана за дуже складних для нашої країни обставин. У ній відчувається не тільки співчуття від того, що відбувається, але і втому, очікування реальних змін. Ви їх відчуваєте зараз – не як артист, а як громадянин?

- Історично українці ніколи не були задоволені своїм життям – тому, звичайно, є пояснення. Але все ж нам треба частіше згадувати про те, що правда і впевненість – в простих речах, в щоденній праці. Звідти ж з'являється і повага до себе. За що людям, які і самі люблять схалтурити, прибрехати, привласнити і проскочити "на червоний", чесний і працьовитий уряд, стабільність? Ми отримуємо те, на що заслуговуємо – на нас економлять, нас обманюють і на нас наживаються. Поки українці не почнуть працювати, як треба, а не "для галочки" і не почнуть себе любити і поважати у справі, а не у свята, у нас не буде майбутнього, а будуть одні тільки розчарування і революція кожні 8-10 років.

- Один артист одного разу сказав мені в інтерв'ю, що нічого не може існувати поза політикою, особливо, коли в твоїй країні йде війна. Наскільки ви згодні з цією думкою? Чим, в першу чергу, є виступ "Океану Ельзи" на Майдані в грудні 2013 року, учасником якого були ви?

- Звичайно, мистецтво може існувати поза політикою. Скажіть, яке відношення до політики має "Джоконда" Да Вінчі? Хоральна прелюдія Баха? Фільми Девіда Лінча? Пісня "Запроси мене у сни" Володимира Івасюка? Поза політикою не можуть існувати тільки люди. Політика була придумана, щоб рятувати і будувати, але поки у неї краще виходить руйнувати і вбивати. З цього приводу десятки років назад вже все сказав Джон Леннон в пісні Imagine, на яку кілька років тому ми зробили кавер разом з Андрієм Хливнюком. Нічого мудрішого з приводу мистецтва і політики я придумати не зможу.

- Одного разу ви зізналися, що не слухаєте свою музику і не дивитеся відео зі своєю участю. Чому так?

- А навіщо мені це? Не люблю непотрібних дій. Кращий мій альбом все одно ще не написаний. Я розумію, що мені ще працювати і працювати.

- Наскільки ви запальна людина в звичайному житті. Відкинувши всі ефіри, виступи та інші прояви професійному житті, наскільки легко займисті? Можете пригадати, коли в останній раз билися?

- Бійки – це завжди крайній захід. Мене від них рятує почуття гумору і нелюбов до лікарень. Я скорпіон, а це знак кусачий. У звичайному житті я зосереджений на роботі, і коли в моїй команді або поза нею хтось робить свою роботу абияк, підставляючи таким чином мене і моє ім'я, я можу міцно спалахнути. Можуть постраждати предмети. Але бійка? Ні. Ось Вова Зеленський сказав же: "Дмитро Шуров – інтелігент нашої музики". Ви що, не вірите майбутньому президентові? (Сміється)

- Про що вам найчастіше думається, коли не спиться?

- Я завжди щось планую. Зазвичай – завоювати всесвіт.

Нагадаємо, відома актриса і телеведуча Лілія Ребрик розповіла "Сегодня" про те, як їй даються підйоми о четвертій годині ранку, чому глядачі кажуть, що були про неї кращої думки, як вийшла на роботу через тиждень після пологів і про щастя взаєморозуміння в шлюбі.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти