Італійський будинок моди Gucci на чолі з креативним директором Алессандро Мікеле представив своє нове творіння – аромат Gucci Bloom від Gucci. Слідом за новинкою світ побачила і квіткова кампанія за участю шанувальниці бренду Дакоти Джонсон, Харі Нефа, Петри Колінз і самого маестро – Алессандро Мікеле, – пише Woman.ua.
Незважаючи на те, що в кадрі присутня величезна кількість квітів, локацією для зйомки стало місце біля входу в метро на Таймс-сквер. Квітковий сад був висаджений знаменитим флористом Еріком Бутерборгом, який організував постачання квітів з усього світу. По закінченню знімального процесу сад був відкритий для громадськості і кожен бажаючий міг забрати вподобану квіточку додому.
Ідея помістити квітучий сад в центрі мегаполісу прийшла в голову самому Мікеле. "Що було б, якщо маленька дівчинка прийшла в сад своєї літньої тітки, в якому ростуть овочі та цвітуть квіти, а сам сад опиниться в центрі великого міста" – прокоментував дизайнер.
Читайте також:
- Кейт Міддлтон прийшла в музей в короткій сукні за дві тисячі доларів
- Ріанна відповіла на звинувачення в зайвій вазі
- Супермодель Наталя Водянова знялася в модних образах для глянцю
- 50-річна Сальма Хайек кардинально змінила колір волосся для вечірки в Каннах
- 19-річна Ель Фаннінг в пікантному вбранні затьмарила Ніколь Кідман на прем'єрі
- Внучка Софії Ротару в ефектному вбранні потіснила Міранду Керр і Дакоту Джонсон на вечірці