36-річна американська співачка Брітні Спірс стала обличчям нової рекламної кампанії бренду KENZO. Про це зірка повідомила на своїй сторінці в Instagram, де також з'явилося кілька знімків з нової фотосесії для знаменитого бренду.
На знімках Брітні позує в ботфортах на шнурівці і денімі, на інших фото співачка вбралася в короткий світшот, а також яскравий костюм з квітковим принтом. Нова яскрава колекція KENZO отримала назву La Collection Memento No2.
Нещодавно Брітні Спірс поділилася з підписниками в Instagram своїми архівними фото. За кілька годин 500 тисяч фоловерів американської поп-співачки оцінили її старе фото за допомогою лайків, а в коментарях буквально викупали в компліментах.
Популярні бренди часто залучають знаменитостей брати участь в їх рекламних кампаніях. Так, діти супермоделі Сінді Кроуфорд 16-річна Кайя і 18-річний Преслі Гербер знялися для бренду Calvin Klein. Як говориться в повідомленні бренду, ця кампанія націлена на те, щоб зробити акцент на сімейних кайданах і тих, речах, які об'єднують усіх членів сім'ї.