Головна Сьогодні

Брітні Спірс стала обличчям KENZO і знялася в спокусливому образі

Співачка позувала фотографам в яскравих нарядах нової колекції

36-річна американська співачка Брітні Спірс стала обличчям нової рекламної кампанії бренду KENZO. Про це зірка повідомила на своїй сторінці в Instagram, де також з'явилося кілька знімків з нової фотосесії для знаменитого бренду.

На знімках Брітні позує в ботфортах на шнурівці і денімі, на інших фото співачка вбралася в короткий світшот, а також яскравий костюм з квітковим принтом. Нова яскрава колекція KENZO отримала назву La Collection Memento No2.

Нещодавно Брітні Спірс поділилася з підписниками в Instagram своїми архівними фото. За кілька годин 500 тисяч фоловерів американської поп-співачки оцінили її старе фото за допомогою лайків, а в коментарях буквально викупали в компліментах.

Популярні бренди часто залучають знаменитостей брати участь в їх рекламних кампаніях. Так, діти супермоделі Сінді Кроуфорд 16-річна Кайя і 18-річний Преслі Гербер знялися для бренду Calvin Klein. Як говориться в повідомленні бренду, ця кампанія націлена на те, щоб зробити акцент на сімейних кайданах і тих, речах, які об'єднують усіх членів сім'ї.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: Сьогодні

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти