Щорічно складність і технологічне оснащення смартфонів стрімко зростає, а разом з ними і ціна скоро наблизиться до позначки в 2000 доларів. А ось показники продажів показують неприємну картину для виробників смартфонів – їх продажі ростуть повільно з показником 2% за рік.
При цьому продажі найпростіших кнопкових телефонів без інтернету з обмеженою функціональністю дзвінків і SMS, вперше за довгі роки зросли на 5%. Причина зміни пріоритетів, припускають журналісти видання SkyNews, полягає в перенасиченні сучасними технологіями, особливо соцмережами: покупці класичних кнопкових апаратів убезпечують себе від спокуси перевірити оновлення в Instagram, Twitter або Facebook.
За даними Fox News, середній користувач перевіряє новини на смартфоні кожні 12 хвилин. Зазвичай старше покоління проводить онлайн 2 години 28 хвилин на день, а серед 18-річних цей показник дорівнює 3 години 14 хвилин.
Крім того, згідно з дослідженням британського Держкомітету з телебачення, радіомовлення і поштового зв'язку (OFCOM), 78% жителів Великої Британії не можуть уявити життя без свого смартфона, а кожен п'ятий британець проводить у Мережі понад 40 годин на тиждень.
Психолог Дарина Кусі, яка вивчає активніше використання смартфонів, вважає, що у деяких користувачів розвивається справжня залежність від своїх телефонів.
Нагадаємо, що раніше Супрун розповіла про шкоду соцмереж, а компанія HTC відмовилася випускати смартфони.