З 1960 по 1987 роки восьміколесний БТР – 60 був випущений в кількості понад 20 тисяч примірників , багато з яких до цих пір експлуатуються . Зберігши надійну агрегатную базу , українська компанія вирішила модернізувати бронетранспортер , поліпшивши деякі його характеристики і тим самим продовживши термін служби бойової машини . Так БТР – 60 перетворився на бронемашину під назвою " Отаман 8x8 " .
БТР-60
В ході модернізації " Практика " замінила силовий агрегат і броньований кузов . Замість пари карбюраторних двигунів ГАЗ – 40П потужністю по 90 кінських сил " Отаман 8х8 " отримав сучасний дизельний мотор Iveco потужністю 238 кінських сил і обертовим моментом 1020 Н · м . Новий сталевий кузов з кріпленнями для керамічної броні і посиленою підлогою забезпечує захист від куль калібру 7,62 міліметра і підриву снарядів калібру 155 міліметрів на відстані 80 метрів відповідно до стандарту STANAG 4569 рівня 2 .
Змінилася і компоновка бронетранспортера . У радянському БТР – 60 силова установка була встановлена ззаду , а вхід і вихід екіпажу виконувався через бічні двері . В " Отамані 8х8 " двигун переїхав в праву передню частину кузова , пасажирський відсік тепер розміщений ззаду , а екіпаж десантується через кормову апарель .