Покупці зберегли понад 5 млн гривень на акційних пропозиціях в MOYO. Такі дані наводять аналітики компанії за результатами розпродажу, який проходив на сайті та роздрібних магазинах мережі в період з 15 по 26 листопада.
Цього року найбільшим попитом в період розпродажу користувалися телевізори і смартфони. Зазначимо, що більш затребуваними були телефони вартістю до 10 тис. грн, а телевізори купувалися, в основному, за 15-20 тис. грн. Високі знижки на ігрову консоль PlayStation 4, а також аксесуари і гри до неї, вивели продукцію Sony в Топ найбільш затребуваних товарів "Чорної п'ятниці".
Ще однією популярною категорією товарів "Чорної п'ятниці" цього року стали ноутбуки. При цьому попит мали як "бюджетні" моделі вартістю до 10 тис. грн, так і представники високого цінового сегменту, оскільки на них знижки були особливо відчутні.

В MOYO вказують, що в період розпродажу покупці щодня робили в середньому на 50% більше покупок, ніж в звичайний день. Тоді як в саму "Чорну п'ятницю" цей показник виріс на 150%.
Довідка про компанію:
MOYO — мультиформатна мережа магазинів, що об'єднує стандартні роздрібні магазини та інтернет-магазин. Історія компанії почалася в 2009 році, коли був відкритий перший роздрібний магазин. На сьогоднішній день мережа MOYO налічує 46 магазинів і представлена в 26 містах України. Клієнти можуть купити товар в роздрібних магазинах, а також оформити замовлення в інтернет-магазині www.moyo.ua.