Сервіс мікроблогів Twitter запускає дві нові функції для ведення бізнесу: посилання на особисті повідомлення з твітів і сервіс опитування клієнтів Customer Feedback. Про це повідомили в прес-службі компанії.
"Нерідко спілкування користувачів і брендів в рамках клієнтської підтримки починається в твіти, а потім, коли йдеться про передачу особистої інформації, переноситься в особисті повідомлення. Тепер зробити цей перехід можна в один клік", – йдеться в повідомленні.
Нова функція дозволить брендам додавати в твіти посилання. Користувачі будуть бачити кнопку "Відправити приватне повідомлення" прямо в листуванні в Twitter.
Ще одна функція вводиться для того, щоб бренди мали можливість влаштовувати серед користувачів опитування. Сервіс Customer Feedback дозволить брендам використовувати два стандартних галузевих формату – індекс лояльності NPS (Net Promoter Score) і індекс задоволеності клієнтів (CSAT).