Головна Сьогодні

ТОП-10 додатків для віддаленої роботи на карантині

Крім Zoom є безліч корисних програм і сервісів, які допоможуть організувати роботу вдома під час карантину – ми склали корисний для вас список

Вимушений карантин через глобальну пандемію коронавірусу, що викликає хворобу COVID-19, змусила чимало компаній перевести своїх співробітників на віддалений режим роботи. Вдома зараз навчаються навіть школярі і студенти через знамениту програму Zoom – її ж нерідко використовують і компанії для дистанційних зборів. Але не тільки Zoom може допомогти – є безліч інших варіантів для віддаленої роботи.

Карантин попередньо триватиме до 24 квітня 2020 року, але цей графік може змінитися в разі погіршення ситуації. З такої нагоди варто звернути увагу на наш рекомендаційний список додатків, з якими набагато простіше організувати "домашній офіс" та розширити зручність віддаленої роботи.

Slack

Slack
Slack
Фото: Digital Trends

Slack – це дуже зручна програма організації комунікацій усередині великих компаній, так як тут можна налаштувати відразу кілька каналів для певних працівників. Прискорює процес спілкування, так як співробітникам не потрібно використовувати звичайну пошту. Slack використовують виключно для робочих цілей, оскільки Viber або Telegram більше підходять для особистого листування. Доступний на смартфонах і комп'ютерах з Windows, macOS і Linux, а також підтримує всі необхідні для листування функції: чати, особисті повідомлення, обмін документами і створення нагадувань.

Дивіться також в сюжеті про те, як в Україні посилили карантин:

Trello

Trello
Trello
Фото: TechCrunch

Безкоштовний хмарний менеджер завдань для управління проектами, що дозволяє організовувати проекти в дошки за методом канбан, через які можна відстежувати всі поточні процеси і швидко вносити потрібні зміни. Доступний на всіх платформах, поширюється безкоштовно.

Chrome Remote Desktop

Chrome Remote Desktop
Chrome Remote Desktop
Фото: Digital Trends

Chrome Remote Desktop дозволяє отримати безпечний доступ до комп'ютера з телефону, планшета або іншого комп'ютера. По суті, ви можете отримати доступ до свого комп'ютера з будь-якого місця в будь-який час, не турбуючись про будь-які погрози безпеки, так як канал надійно зашифрований від злому і гарантований самим Google. На відміну від Remote Desktop Protocol (RDP), в якому потрібно відкривати порти і проводити деякі маніпуляції для його активації, доступ до свого комп'ютера через Chrome Remote Desktop можна отримати просто через URL-адресу доступу в веб-браузері або завантаживши мобільний додаток для iOS і Andriod.

Ще одна ключова функція Chrome Remote Desktop – це надання доступу до свого комп'ютера, дозволяючи колегам бачити ваш екран і керувати вашим комп'ютером – ідеально підходить для вирішення технічних проблем.

Toggl

Toggl
Toggl
Фото: TechSpot

Toggl – це додаток для тайм-менеджменту, який показує, скільки часу ви дійсно витрачаєте на виконання завдань. Програмне забезпечення було спеціально розроблене для фрілансерів і працівників, які працюють віддалено з метою організації та контролю за проектами і оцінювання кількості витраченого часу.

Toggl може допомогти підвищити індивідуальну продуктивність, точно визначивши завдання, які займають більше часу, ніж потрібно. Воно також поліпшить планування проекту, відстежуючи, скільки часу дійсно потрібно для виконання індивідуальних і колективних завдань.

Mega

Mega
Mega
Фото: thedigitalwise

Якщо вам необхідно часто ділитися об'ємними файлами, то без хмарного сховища не обійтися. Однак у популярних Dropbox, Apple iCloud і Google Drive є обмеження на використання – від 5 до 15 ГБ місця при безкоштовному використанні. Тут на допомогу може прийти хмарне сховище Mega (mega.nz). У безкоштовному пакеті доступно 50 ГБ вільного місця, а в перший місяць воно розширюється до 85 ГБ – вистачить до кінця карантину. Також сервіс надає дуже високу швидкість з'єднання, в ньому можна ділитися файлами з усіма за відкритим або закритим посиланням. Для синхронізації і завантаження всіх файлів Mega надає зручний додаток для всіх платформ, включаючи мобільні.

Spark

Spark email
Spark email
Фото: 9to5google

Spark – це інтелектуальний поштовий клієнт, який автоматично збирає і класифікує ваші електронні листи з кожного облікового запису. Програма також дозволяє вам розставляти пріоритети для листів, які найважливіші, і фільтрувати ті, які малозначні, або відкладати їх на останок.

Spark також включає в себе набір інструментів для спільної роботи, що дозволяють членам групи працювати в режимі реального часу над одним і тим же листом. Це означає, що кожен, кому необхідно надати інформацію електронною поштою, може зробити це самостійно без затримок і зайвого нагадування.

Calendar

Calendar
Calendar
Фото: hightech

Хоча Google Calendar є відмінним безкоштовним цифровим календарем, він не надає деяких розширених функцій, які зазвичай потрібні віддаленим працівникам. Calendar є більш багатофункціональною альтернативою, яка об'єднує всі ваші календарі в єдиний інтерфейс.

Крім інтеграції всіх ваших додатків-календарів, у Calendar є зручна функція Star – це спосіб управління зборами. Замість організації відеочатів, Calendar дозволяє будь-кому вибирати і бронювати час зустрічей в годинник доступності, не відволікаючи від роботи і не допускаючи конфліктів з існуючими зустрічами або завданнями.

Zapier

Zapier
Zapier

Автоматизація – це найважливіший інструмент для максимізації продуктивності. В цьому випадку Zapier – найпростіше введення в цю важливу, але іноді складну технологію. Ви будете здивовані тим, скільки часу ви можете заощадити за допомогою Zapier, а також наскільки захоплюючим може виявитися створення / виявлення нових засобів автоматизації. Програма в простій формі заощадить вам нескінченну кількість часу при виконанні завдань. Замість того, щоб постійно перемикатися між різними додатками для виконання основних функцій (наприклад, завантаження файлів вручну на Google Drive або відправки листів), ви можете автоматизувати ці завдання простим вбудованим інструментом.

Mural

Mural
Mural
Фото: TechSpot

Mural пропонує безпечний візуальний робочий простір, який дозволяє віддаленим співробітникам спільно працювати над одним проектом в режимі реального часу, не розділяючи фізичного простору. Програма-сервіс виглядає, як інтерактивна дошка для ідей, дизайну, управління проектами, спільної роботи команди і чимало чого іншого. Поки у вас є підключення до WiFi, ви можете провести мозковий штурм в будь-якій точці світу.

Focus

Наостанок варто розповісти про одну важливу програму, яка допоможе побороти прокрастинацію. Після офісу дуже важко змусити себе працювати, адже є безліч спокусливих відволікаючих чинників. Часом стає дуже складно зосередитися, коли кожні кілька хвилин вас перериває повідомлення в Facebook або з'явилося бажання замість написання звіту подивитися котиків. Додаток Focus блокує відволікаючі фактори, щоб забезпечити вам час тільки на виконання робочих завдань. Заблокуйте будь-який веб-сайт або програми, які можуть відволікати увагу, щоб ви могли залишатися продуктивними, працюючи на дому.

Нагадаємо, що раніше Google назвала найпопулярніше Android-додаток березня. Також нещодавно Facebook випустив Messenger для Windows 10 і macOS з темною темою і груповими чатами.

Всі подробиці в спецтемі Що робити на карантині: проводимо час з користю

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти