Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Пророцтва Стіва Джобса про Інтернет в XXI столітті

Джобс виявився напрочуд правим за багатьма аспектами

У 1996 – му році , батько – засновник Apple ще не повернувся в рідну компанію ( після відходу в 1985 році ) , що не звалив на себе знову тягар керівництва і тому міг мислити широко , глобально . Частина його роздумів відображена в інтерв'ю виданню Wired , яке згодом назвуть " пророчим " – Джобс виявився напрочуд прав за багатьма аспектами , – передає yablyk.com.

Ні кроку без Інтернету

У 1996 – му році веб -середовище офіційно змінило статус на " Всесвітню інформаційну павутину " і прорахувати масштаби її подальшого розростання зміг би будь-який підкований фахівець . Заслуга ж Джобса полягає в розробці концепції " доступу до Мережі де – завгодно " – по суті , він описував те , що сьогодні нам відомо під послугою " мобільний Інтернет " . І в такій якості , говорив Стів , павутина придбає нові , дуже цікаві властивості . Що ми і спостерігаємо .

Реклама

Комерсанти стануть босами Інтернету

Відповідаючи на питання, кому належатиме влада в інформаційному просторі, глава Apple прямо відповів – тим, хто професійно займається торгівлею. Спочатку вони відкриють безліч магазинів в Інтернеті, потім привчать споживачів купувати там товари і послуги, а потім захоплять контроль над основними фінансовими потоками. Яскравою ілюстрацією пророцтва служить історія компанії Amazon – колись вона несміливо намагалася торгувати цифровою макулатурою, а сьогодні гігантські роздрібні мережі рівня Walmart збиваються з ніг, намагаючись наздогнати дітище Джеффа Безоса.

Але це нарочито виставлена на показ, глянцева сторона питання, а якщо звернутися до цифр, то Джобс прогнозував, що переломний момент настане, коли на частку онлайн-угод буде припадати не менше 10% всього обсягу роздрібної торгівлі. За даними Бюро перепису населення США, поточний показник електронної комерції лише 7,5% – головні зміни ще попереду. Однак навряд чи хтось буде заперечувати, що домінуючою силою в Інтернеті беззастережно стали великі комерційні проекти, а унікальні винятки, на кшталт Вікіпедії, лише є підтвердженням даного постулату.

Реклама

Виробник і споживач стануть ближчими один до одного

Джобс відгукувався про посередницькі структури, як про гидоту, яка гальмує ділові процеси і робить речі дорожче, ніж вони є насправді. Причому на порожньому місці – це не опора для бізнесу, а перешкода. З виникненням нових інформаційних каналів виробник і той, хто потребує його товар, виявляться буквально на відстані рукостискання. Це буде актуально і щодо нематеріальних цінностей – численні стартапи, фріланс і послуги аутсорс в наші дні тому приклад. Замість масового товару замовник хоче отримувати те, що потрібно саме йому. І ніхто не поспішає годувати посередників.

Тих, хто ігнорує Інтернет чекає крах

Реклама

Чим щільніше Інтернет буде входити в повсякденне життя , міркував Джобс , тим більше проблем це принесе компаніям з традиційним укладом . Їх чекає як мінімум десятиліття знущальних втрат і болісних змін , а ті , хто будуть терпіти довше всіх , отримають максимум болю , аж до вимушеного і остаточного краху . Здається , музичні лейбли , служби звичайного таксі і книжкові магазини могли б підписатися під цими словами .

Популярність додатків

Ще до появи Ajax і Web 2.0 легендарний IT – чарівник прорахував неминуче ускладнення сайтів і виникнення досконалого нового продукту – повнофункціональних веб – додатків . Прості форми вже не влаштовують людей , якщо в 1996 – му році захват викликала функція відстеження переміщення посилки на сайті поштової служби FedEx , то сьогодні онлайн – гра з парою мільйонів одночасних підключень і десятком -другим віртуальних світів – буденність .

Віртуальний шопінг на всіх рівнях

" Вузьке місце консервативного торгового залу – його матеріальність . Це і фінансові витрати на громіздке обладнання , і загроза вандалізму , і неможливість фізично уявити весь асортимент на відведених кв.м. Наприклад , колір кузова автомобіля – замість того , щоб ставити пліч-о- пліч десять однакових залізяк , простіше залишити одну нейтрального білого кольору і вручити покупцеві CD – диск з програмою , яка розфарбує її на екрані комп'ютера в відповідні кольори " .

Лазерними дисками ми вже не користуємося , а описану концепцію міцно взяли на озброєння – прикладом служить методика продажів автовиробника Tesla . Вибір комплекції і торг відбувається без візиту в магазин і задоволений покупець вперше сідає за кермо свого недешевого автомобіля , коли отримує його поштою .

Про доставку піци або покупку канцелярських товарів і говорити нема чого , однак варто зауважити – в даному випадку має місце бути не стільки вірний прогноз , скільки оприлюднення бізнес – планів . Apple однією з перших взялася за реалізацію новаторською методики продажів , а всі інші не стали зволікати з перейманням досвіду .

Темні століття для ринку ПК

Джобс в інтерв'ю Wired передрік сегменту настільних персональних комп'ютерів сумну долю – скотитися від стагнації до кризи в наступні 10-15 років. Дещо дивно для того, хто буквально через рік почне відродження Apple з випуску концептуального моноблоку, але в підсумку все саме так і вийшло. У 2006-му році купертіновци перейшли на використання процесорів від Intel і з тих пір залишаються одними з небагатьох виробників десктопів і ноутбуків, які показують хоч якесь зростання продажів. Microsoft же, наприклад, стала жертвою власної самовпевненості і зараз змушена кидатися на всіх напрямках відразу, щоб відшукати нове місце під сонцем.

Міграція інформації в хмари

Ви отримуєте масу важливих відомостей по електронній пошті, але не контролюєте сервер з листами. В тому сенсі, що вам не потрібно носити його в кишені і управлятися зі сховищем вручну. Цей склад віртуальний по своїй суті і до таких людство буде тяжіти все більше і більше. Є щось метафоричне в тому, щоб бути вільним від тягаря, не втрачаючи своєї позиції в світі, де все тісно взаємопов'язано безліччю вузликів. Сьогодні експлуатація iCloud, Google Drive, Яндекс.Діск і тому подібних структур поставлена на чільне місце більшості організаційних процесів.

Модернізація шкіл

Незважаючи на те, що особисто Стів був великим ентузіастом впровадження нових технологій в освітніх установах, в 1996-му році він визнавав, що сам по собі комп'ютер не зробить школяра розумнішими. "Ноутбук дитині для навчання" – цей вислів стало прозивним і асоціюється зовсім не з хорошими оцінками. Починати треба з глибоких реформ в системі освіти, щоб грамотності "звичайна" і "інформаційна" злилися в єдине ціле. У державних школах це поки екзотика, але серед приватних закладів, покровителем багатьох з яких є вдова Джобса, його ідеї вкоренилися.

Інформаційне перевантаження і iPhone

В інтерв'ю 1996 року Стів Джобс нарікав , що сьогодні , коли про Інтернет ще не чула і половина планети , люди вже знемагають під вагою надлишкових даних . Вони не в силах засвоїти і застосувати безперервної потік інформації , а поява нових інструментів лише частково компенсує еволюцію і розростання цифрового середовища . І до тих пір , поки вона залишається настільки громіздкою і незручною в експлуатації , їй не під силу кардинально змінити світ .

" Так , нововведення будуть . Але це і близько не можна порівняти з тим , коли люди вперше включили телевізор . Або коли в глухому селі почули першу радіопередачу . Нам не під силу зараз створити щось настільки ж революційне " .

Мабуть , найбільш дивний і суперечливий прогноз Стіва , адже через 11 років він представив світу перший iPhone .

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти