Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Відкриття першої в Україні масштабної бренд-зони beko у форматі shop in shop

У оновленому магазині "Фокстрот" (пр. Степана Бандери, 21) з'явилася найбільша бренд-зона beko формату shop in shop

На території 100 м² розташована спеціальна зона, що імітує реальний інтер'єр кухні зі встановленою технікою преміального сегмента. У бренд-зоні beko формату shop in shop відвідувачі магазину можуть ознайомитися з понад 50 товарами нової серії великої побутової техніки beko і дізнатися про ТОП-5 сучасних технологій, які закладені в продукцію для повсякденного використання:

  1. AquaTech — дозволяє скоротити час прання на 50%, забезпечуючи на 50% більш делікатне очищення
  2. AutoDose — одноразова заправка рідкими мийними засобами в пральній і посудомийній машині з точним дозуванням для кожної програми забезпечує до 1 місяця роботи.
  3. Split&Cook — економія електроенергії при приготуванні одночасно двох різних страв у духовці.
  4. PremiumDirect — активне управління роботою індукційної варильної панелі завдяки інтуїтивному інтерфейсу і дворівневому підсвічуванню.
  5. HarvestFresh — зберігання вітамінів у холодильниках side-by-side завдяки імітації сонячного циклу.

У бренд-зоні можна буде протестувати технології розумної техніки за допомогою спеціального додатка HomeWhiz і відчути всю простоту використання інтелектуального управління. Компанія beko також створила окремо кулінарну зону, де розміщені два варіанти дизайну кухні у світлій і темній колірній гамі, що дозволить покупцям побачити як саме їх техніка буде виглядати в реальному будинку.

"За нашою статистикою під час карантину 45% покупок техніки beko було онлайн. Виходячи з нинішніх реалій пандемії COVID-19 цей показник буде тільки рости. Але споживачі все одно хочуть побачити товар наживо перед покупкою. Через карантинні обмеження у людей немає можливості відвідувати велику кількість магазинів. Тому для нас дуже важливо, щоб покупець міг побачити широкий асортимент в одній торговій точці та поставити запитання по технологіях фахівцю в магазині, а не розбиратись самостійно. З цією метою ми створили формат бренд-зони beko як shop in shop", — коментує генеральний директор bekо Альп Арбатли.

"Це пілотний проєкт. Але в наших планах — розвивати доступність інноваційних продуктів покупцям по всій Україні в нашій мережі. Нам важливо зберігати високий рівень офлайн-послуг і пропонувати рішення за потребами сучасного клієнта", — виконавчий директор торгової мережі "Фокстрот" Олексій Зозуля.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти