Новий дволітровий мотор, який відповідає перспективним нормам "Євро-6" і вже встановлюється на седан Jaguar XE, отримає два ступені форсировки і збільшений міжсервісний інтервал, пише kolesa.ru.
Новий чотирициліндровий дволітровий турбодизель сімейства Ingenium прийде на зміну 150-сильному мотору об'ємом 2.2 літра, який не дотягує до стандартів "Євро-6", які набирають чинності вересні 2015 в країнах Євросоюзу.
Дизель Ingenium для Land Rover Discovery Sport буде мати дві модифікації з різним ступенем форсування. Базовим стане 150-сильний варіант двигуна, здатний забезпечити дуже скромний середня витрата на рівні 4.9 літра на 100 кілометрів.
Тим, хто любить "погарячіше", варто звернути увагу на Discovery Sport з турбодизелем потужністю 180 к.с. З цим мотором кросовер розганяється до "сотні" за 8.9 секунди і розвиває максимальні 188 км/год. Крім поліпшених потужних і екологічних характеристик новий турбодизель отримав збільшений до 34 000 кілометрів міжсервісний інтервал. Для порівняння, власники Discovery Sport з 2.2-літровим дизелем відвідують сервіс кожні 25 000 кілометрів.
Автомобілі з новим дволітровим двигуном отримають 18-дюймові диски з шинами зі зниженим опором коченню і блакитний шильдик "Sport", який свідчить про те, що цей Discovery Sport є найекономічнішим у своїй модельній лінійці. До кінця цього року у виробничій програмі Land Rover може з'явитися ще більш економічна передньопривідна версія британського SUV.
Прийом замовлень на Discovery Sport TD4 з двигуном Ingenium стартує з Європі і Південній Кореї вже в наступному місяці.
Нагадаємо, що, представляючи нові моделі, Land Rover не забуває і про власників своїх класичних авто: компанія створила підрозділ Herritage, яке займеться випуском оригінальних запасних частин для моделей, знятих з виробництва більше десяти років тому. Також на ринок може повернутися легендарне ім'я Defender, під яким будуть продаватися кілька нових "хардкорних" моделей Land Rover.