Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Ігри замість бізнесу: що качають українці в свої смартфони

Підприємці так і не оцінили вигоду мобільних додатків

Більшість мобільних користувачів в Україні приходять на інтернет – майданчик з пристроїв , на яких встановлена операційна система Android , при цьому , кількість таких користувачів в минулому році збільшилася , чого не скажеш про власників пристроїв з iOS . Про це розповіли експерти Prom.ua.

Але попит на мобільні додатки часто не залежить від типу операційної системи , оскільки в тренді зараз кросплатформенність . " Користувачу без різниці , завантажить він додаток в Market Play або App Store . Йому просто потрібно таке ж додаток як у друга, колеги , лідера думок тощо. Тому немає сенсу вибирати тільки одну платформу і втрачати потенційну аудиторію " , – зазначила в розмові керівник відділу Mobile компанії Artjoker Наталія Бринза .

Реклама

Якщо говорити про існуючі сегменти ринку додатків , то умовно їх можна поділити наступним чином :

  • стартап ( соцмережі , чати , навчальні app ) ;
  • бізнес додатки;
  • ігри;
  • B2B.

Як відзначають експерти , зараз тільки формується попит на бізнес – додатки , які автоматизують комунікацію з клієнтами ( таксі , служба доставки тощо) і оптимізують внутрішні процеси в компанії ( i – commerce ) . Таких додатків не так багато , але в майбутньому ніша буде швидко заповнюватися .

Чи не втрачають популярності всілякі системні утиліти , а також фото- та відео – редактори – останні користуються чималим попитом з боку української аудиторії .

Реклама

Ринок мобайл в Україні поки на стадії формування , але вже можна виділити наступні групи :

  • i-commerce (можливість покупки через додатки ) ;
  • Помічники ( офісні органайзери , пошук інформації , навчальні , додатки погоди тощо);
  • Розважальні ( обробка зображень , аудіо і відео форматів ) ;
  • Соціальні мережі ( додатки для спілкування ) ;
  • Додатки B2B в структурі ( внутрішні системи контролю та організації процесів усередині компанії ) .

Бізнесмени поки не оцінили

sverhpribyilnyiy-onlayn-biznes-3

Реклама

Фото: app-global.ru

Сфера мобільного розробки в Україні зараз схожа з веб – сферою п'ятирічної давності . Український споживач поки не розуміє , як йому допоможе додаток в бізнесі і чому він так дорого коштує . Вкладати великі гроші в продукт , вигоду від якого ти не розумієш , нераціонально , тому багато проектів так і залишаються на стадії ідеї .

Закордонний ринок акумулює більший попит , оскільки там замовники приходять з конкретними вимогами і очікуваннями від готового рішення . Наші клієнти розглядають бізнес – додатки швидше , як іміджеве доповнення , а не джерело заробітку . Поки в українських клієнтів не буде чіткого розуміння переваг додатків , вітчизняні девелопери будуть працювати на більш обізнаних зарубіжних замовників .

Український споживач поки не розуміє , як йому допоможе додаток в бізнесі і чому він так дорого коштує 

" Американці приходять з серйозними вимогами до розробки , їм потрібні проекти рівня SaaS , cо складним бекенд і високими технологіями . Вони шукають висококваліфікованих розробників у нас і готові за них платити – ця практика називається аутстаффінг ( використання трудового капіталу іншої компанії ) " , – зазначила Наталія Бринза

Європейці мислять в аналогічному напрямі , але їх запити перетинаються із запитами вітчизняного ринку . Клієнтам потрібна аргументація , чому додаток буде для них вигідно і звідки з'являється така ціна .З іграми простіше – їх можна монетизувати, стабільно отримуючи прибуток, а до додатків B2B – структури може бути застосована інша логіка – вони допомагають автоматизувати внутрішні процеси компанії , заощаджуючи час і ресурси

Якщо звернутися до даних аналітики Google Україна , то ніша бізнес – додатків не користується належною популярністю . До сих пір самими викачуваними додатків як AppStore , так і в Market Play є мобільні ігри , потім йдуть системні утиліти , а після вже і бізнес – додатки .

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти