Модель Hyundai Tucson є бестселером компанії і найпопулярнішим компактним кросовером, який розійшовся світом у 7 мільйонах примірників з 2004 року. Сьогодні, 15 вересня, південнокорейський виробник представив Tucson четвертого покоління, який захоплює своїм дизайном.
Може скластися враження, що перед нами концепт-кар, але представлений Hyundai Tucson 2021 є серійним автомобілем. Новий кросовер абсолютно не схожий на попередника, і здається, що це зовсім інша модель класом вище.
Дизайн нового Tucson створювали з нуля, спираючись на концепт Hyundai HDC-7. В результаті футуристичний концепт перетворився в серійний Hyundai Tucson 2021 практично без змін. Незабаром цей автомобіль буде їздити по дорогах України.
Дивіться також у сюжеті про те, як можна виграти автомобіль:
Перше, що впадає в очі, – масивна решітка радіатора, в якій замасковані ходові вогні, видимі тільки під час руху. Нижче встановлені блоки основних фар – двоповерхова оптика давно стала характерною рисою всіх позашляховиків Hyundai. Силует вийшов дуже агресивним. Динамічності з боків додають "м'яті" поверхні в стилі нової Hyundai Elantra і сріблястий декор навколо скління.

Оформлення корми теж було переглянуто. Блок-ліхтарі змінили стильні подвоєні плафони, які з'єднані тонкою світлодіодною смужкою, що йде через усі багажні дверцята. Зверніть увагу на використання незабарвленого пластика, особливо навколо колісних арок. Навіть ці елементи постаралися зробити незвичайними.
Новий Tucson, побудований на новій платформі зі стійками McPherson спереду і багатоважільною підвіскою позаду, продаватиметься у світі з двома варіантами колісної бази. Різниця у відстані між двома осями становитиме 75 мм. Базова машина стала довшою на 20 мм (4500), ширшою на 15 мм (1865) і нижчою на п'ять міліметрів (1650), а колісна база водночас додала 10 мм (2680). Ті самі показники у довгобазної модифікації досягають 4630, 1865, 1665 і 2755 мм відповідно.
Салон змінився кардинально. Архітектура стала простішою, а поділ передньої панелі на дві зони – виразнішим. Центральний дисплей на 10 дюймів вписаний у консоль, яка тепер позбавлена фізичних кнопок, а віртуальна панель приладів без козирка над нею нагадує про Мерседес S-класу. На задньому ряду місця для ніг більше на 26 мм, а багажник додав в об'ємі до 620-1799 л.

Спочатку Hyundai Tucson 2021 надійде в продаж на ринку Південної Кореї. Там автомобіль буде доступний з трьома агрегатами: атмосферним мотором 2,5 л (190 к. с.), турбодизелем 2,0 CRDi (186 к. с.), що працює з восьмиступінчастою класичною АКПП, а також гібридною установкою з шестидіапазонним "автоматом". Остання складена з турбованою 1,6-літровою "четвіркою" і електромотором.
Нагадаємо, що цієї весни Hyundai тестувала загадковий позашляховик на дорогах США. Також експерти відібрали ТОП-5 кросоверів для поганих доріг.