Найбільший у світі виробник алкогольної продукції, компанія Diageo, оснастить пляшки з віскі "розумними" етикетками, які зможуть спілкуватися зі смартфонами любителів міцних напоїв. Про це повідомляє CNBC.
Так звана "розумна пляшка" дозволить Diageo, що володіє такими брендами як Bell's, Johnnie Walker і J & B, відправляти вузько таргетовану рекламу, промо-матеріали та рецепти коктейлів прямо на смартфони споживачів. Технологію в дії покажуть на виставці Mobile World Congress, яка пройде в Барселоні з 2 по 5 березня 2015 року.
"Інформація, що отримується за допомогою сенсорів на пляшці, в поєднанні з часом і місцем дії, дозволить нам пропонувати споживачам щось унікальне", – заявив віце-президент з цифровим інновацій компанії Diageo.

Сенсори, виробництвом яких зайнялася норвезька компанія ThinFilm, поки планується розміщувати на етикетках Johnnie Walker Blue Label. Додатково повідомляється, що подорожчання і без того недешевого віскі вдасться уникнути.
Щоб отримати рекламне повідомлення від Diageo, споживачам доведеться відсканувати етикетку. Розташовані на ній датчики допоможуть визначити, наскільки пляшка повна, і залежно від наповненості і місця дії додаток на смартфоні порекомендує рецепт коктейлю. У компанії також відзначають, що забезпечені датчиками етикетки допоможуть визначити справжність пляшки.
Згодом планується, що смартфон зможе повідомляти споживачів про ступінь наповненості пляшки і стане попереджати, коли пора замовляти наступну. "Визначення кількості віскі, яке залишається в пляшці, – наш наступний крок у реалізації проекту", – повідомив генеральний директор ThinFilm.
Точну дату випуску першої партії пляшок з датчиками в Diageo поки не повідомляють. Але в інтерв'ю CNBC представники компанії підтвердили, що вже ведуться переговори про спеціальні заходах, присвячених запуску нового продукту.