Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Алло: За лаштунками "чорної п'ятниці". Чого варта підготовка до свята

Скажені знижки, інформаційний галас — і всього три дні акції, за якою стоїть кілька місяців підготовки

"Чорна п'ятниця" в allo.ua — день найбільших знижок і нереального ажіотажу. Як правило, середній чек у ці дні збільшується на 25%, а попит зростає вдвічі та більше. Нам, як кінцевим споживачам, видно тільки результат: дисконтні ціни на сайті. А для такого великого маркетплейса, як АЛЛО, підготовка до цього "простого" дня займає кілька місяців і забирає чималий ресурс.

"Для того, щоб підготуватися до "чорної п'ятниці", ми оптимізуємо роботу абсолютно всіх департаментів, підключаємо додатковий логістичний ресурс, змінюємо графік роботи співробітників, виділяємо сервера. Купівельна активність збільшується в два рази, це означає, що ми повинні працювати з подвійною потужністю, щоб надати звичний АЛЛО-сервіс нашим клієнтам" — коментує СМО ГК Алло, Артур Матковський.

А що якщо введуть карантин вихідного дня і відвідувачі не зможуть прийти в АЛЛО на вихідні?

"Ключовий навик успішного бізнесу в наші дні — миттєва адаптивність. При карантинних заходах на вихідних ми готові змістити час акції або стартувати раніше, щоб у наших клієнтів не було поспіху та була можливість вибирати товари комфортно. Крім того, на allo.ua доступні відеоконсультації, які дозволяють клієнту протестувати товар у відеочаті з нашим консультантом. І, звичайно, як ніколи буде актуальний слоган "Чорна п'ятниця" в твоєму смартфоні". Частка мобільного трафіку в e-commerce вже перевищила 80%, і АЛЛО не є винятком. Ми закупили додаткові сервери, отже готові впоратися з піковим навантаженням на сайт" — зазначає керівник діджитал департаменту Владислав Місіюк.

Крім адаптивного підходу АЛЛО здивували ще й ніжною комунікацією — креативна кампанія під назвою "Чорна Нiжнятниця" не залишить байдужим найжорстокішого циніка. Крім яскравого візуального рішення, мила сама ідея: адже всім і справді так не вистачає позитиву в цьому році.

Варто відзначити, що головний розпродаж року в АЛЛО вже розпочався. Цього року покупцям представлені більше 5 000 товарів зі знижками на будь-який смак: від смартфонів і побутової техніки до одягу і товарів для туризму. Особливий акцент у цьому році був зроблений на товари всіма улюбленого бренду Xiaomi: фітнес-браслети, ноутбуки, смарт годинники і навіть сезонна "зігріваюча" техніка. Кількість акційних товарів обмежена, тому рекомендуємо не відкладати покупки!

Довідка. АЛЛО – це компанія для тих, хто хоче стати кращим, більш технологічним, жити комфортно і сучасно. Найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому та відпочинку, від косметики та інструментів до одягу та меблів, який є маркетплейсом національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини в 140 містах України.

Allo.ua – тіцяй что хочеш!

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти