Журналісти телеканалу "Москва 24"провели незвичайний експеримент . Вони розмістили оголошення , що готові безкоштовно віддати паперові пакети з логотипами відомих брендів . Як виявилося , бажаючих отримати такий аксесуар знайшлося чимало .
За пакетами з логотипами Dolche & Gabbana , Valentino і інших люксових марок вишикувалася черга . Молоді люди були готові стояти під дощем , а отримавши пакет в руки охоче пояснювали , навіщо він їм потрібен .
" Це красиво , для себе , щоб класти сюди речі " , " Я відправляю в Краснодар сестричці своїй . Щоб як би гламурненько виглядала " , – кажуть герої репортажу .
Як виявилося , деякі люди готові ще й заплатити . На сайтах оголошень за брендові пакети пропонується віддати від 100 до 1000 рублів .
Объявление, размещенное на сайте Avito.ru:
Пропозиція користується попитом , а столичні модники охоче перераховують журналістам телеканалу місця , де в Москві продаються підробки . На питання кореспондентів " навіщо ? " , чесно відповідають : " Заради понтів " .
В якості експерта в сюжеті з'явився відомий російський дизайнер Ігор Гуляєв . На його думку , такі спроби пустити " пил в очі " можуть викликати лише посмішку .
" Є такі люди , які купують машину , візьмемо марку відому – Mercedes двохсотий . І спеціально просять зняти цифру 200 і приклеюють 600 , щоб оточуючі думали , що у тебе дуже дорога тачка . Для мене це все дуже смішно " , – говорить Гуляєв .
Журналісти згадали ще один спосіб створити собі імідж багатого і успішної людини – покупка так званого " золотого " телефонного номера . Придбати його можна все на тих же сайтах безкоштовних оголошень .
Объявление, размещенное на сайте Avito.ru:
Журналісти телеканалу призначили зустріч продавцеві " золотих " sim – карт . За його словами , основні покупці гарних номерів – представники південних регіонів . Вони витрачають значну суму , як він вважає , " для понтів " . Дівчатам такі sim – карти найчастіше дістаються в подарунок .
Втім , такий спосіб виділитися притаманний далеко не всім . Одна з героїнь сюжету , сказала , що для неї понти – " це відпочивати п'ять разів на рік і вчитися в Лондоні " , а інша молода людина зазначила , що книгу по обкладинці не судять і для нього важливіше якості людини , а не те , у що вона одягнена .