I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Український фільм "Інфоголік": Павло Зібров, саундтрек від "Бумбоксу" і верблюд

Виробництвом займалася молода команда, зокрема, режисерами фільму виступили Валентин Шпаков і Владислав Климчук

Вже другого березня в українському прокаті стартує стрічка "Інфоголік". Романтична комедія, створена на замовлення телеканалу НЛО TV спільно з Idea Production, студією "Мамахохотала" і Multi Media Distribution, розповість про сучасного молодого хлопця Максима, який постійно "залипає" в телефоні і настільки залежний від інформації, що не помічає нічого навколо.

"Інфоголік" – українська молодіжна комедія, в головних ролях якої знялися учасники шоу "Мамахохотала" Євген Янович (Максим) і Олег Маслюк (найкращий друг Макса Сеня). Виробництвом займалася молода команда, зокрема, режисерами фільму виступили Валентин Шпаков і Владислав Климчук, які вже знімали для телеканалу НЛО TV серіал "Як гартувався стайл" з Олександром Ярмаком в головній ролі.

Реклама

Сайт Сегодня.ua вирішив поспілкуватися з Валентином і Владиславом, щоб дізнатися, чого чекати глядачеві від фільму "Інфоголік" і як це – виробляти кіно в Україні:

- Розкажіть, яку участь в опрацюванні основної ідеї – інфоголізму – брали ви?

Валентин Шпаков : Найбезпосереднішу. Спочатку у мене була ідея зробити триптих – три історії про різні залежності. Хотілося і хочеться зробити оригінальне кіно, на зразок короткометражок "Париж, я люблю тебе". Я вже давно переконався, що нове – це давно забуте старе, і не соромлюся цього.

Реклама

Звичайно, я не замахнувся на Гайдая, але подумав, чому б не зробити історію а-ля Шурика, тільки нашого, сучасного. Я бачив в цій ролі Женю Яновича – такого хлопця, який закохує в себе з першого погляду. Але коли ми все три історії, засновані на гаджетах, соцмережах, на розумінні інформаційного суспільства, розібрали, то виявилося, що дві з них не тягнули навіть на 30-хвилинки. Порадившись з Ванею Букреєвим, вибрали інфоголізм, хлопці зі студії "Мамахохотала" написали сценарій – і закрутилося.

Залежність від інформації – це дуже перспективний ґрунт для роздумів.

6p1a6007

Реклама

Владислав Климчук:  У формуванні первісної ідеї я не брав участі, тому що не було визначеності – хлопці спочатку генерували ідеї на три телемувіка, а за підсумком вийшов повнометражний фільм. Але коли вже канал офіційно заявив, що ми знімаємо прокатне кіно, то як режисер, звичайно, вносив певні коригування до сценарію. Мені дуже сподобалася тема, і заохотило те, що в жанрі комедії її ще ніхто не втілював. Далі вже щільно разом зі сценаристами опрацьовували багато аспектів. Наприклад, хлопці ображалися, що я їх "дрючив" щодо структури. Але неструктуроване кіно – це слабке кіно, навіть на рівні підсвідомого сприйняття художнього твору. Тому я знаходив слабкі місця і просив сценаристів додати деякі повороти, з чим вони здорово впоралися.

6p1a6123

- Наскільки інфоголізм актуальний для вас особисто?

Валентин : Неймовірно! Мені взагалі шкода сучасних людей. Я навіть вирішив, що для наступного кіно, яке ми зніматимемо, треба впровадити жорстку систему штрафів, що стосується саме телефонів і втикання в них на майданчику. Ми могли б цей фільм вдвічі швидше зняти. Жартую, звичайно, але я конкретно про себе можу сказати – кожну вільну хвилину бігав до своєї "комірчини" і дивився, що там за чверть години змінилося в цьому світі. Зрозумів, що це біда і після фільму купив собі телефон поменше – він незручний, я тепер рідше на нього дивлюся.

Владислав: Перше, що я роблю вранці – це беру телефон і оновлюю стрічку Facebook. Але я не інфоголік, ні в якому разі. До речі, ти не в курсі, який тут пароль від wi-fi? (сміється)

6p1a6910

- Як підбиралася команда? Існує думка, що в Україні погано з кадрами: операторами, гримерами...

Владислав: Ось тут не погоджуся – в Україні дуже сильні стилісти, художники за костюмами, оператори. Українські, польські та російські оператори-постановники взагалі вважаються одними з найкрутіших в світі. Чекаю, коли Любецки зробить камінг-аут і зізнається, що насправді українець (сміється).

Ми з Валиком навіть не замислювалися, кого брати до команди, оскільки з більшістю працювали раніше. Тимофій Аврамчук, наш оператор-постановник, дуже талановитий і працездатний. І художник за костюмами Іра Сажина – вона з нами працює давно, і завжди на відмінно вирішує питання в супер короткі терміни. Взагалі, вся команда – це ті люди, на яких ти розраховуєш і віриш в потенціал кожного, адже всі молоді, а вже досвідчені. Хлопавка тільки у нас була новачком – Маруся Хандусь, професійна мандрівниця з кругосвіткою за плечима, вперше працювала в кіно. І впоралася з посадою на ура – не потрібно закінчувати Карпенка-Карого, щоб працювати хлопавкою (для початку) на знімальному майданчику.

6p1a4238

Валентин: У нас навіть не команда, а родина, яка, як правильно сказав Клим, сформувалася давно. Оператора я знайшов ще пацаном на Борщазі. Ми зійшлися. Великий Мовчун Тимофій Аврамчук нас з Владом витерпів 30 знімальних днів – і зараз з нами взагалі не розмовляє (сміється). Як на свій вік він неймовірно талановитий. Я думаю, що у нього велике майбутнє. Він не вчився цьому профільно, але з неймовірною швидкістю у всьому розбирається, вникає.

У нас на знімальному майданчику не було гафера – Тім сам все вирішував, планував. І композитор у нас божевільний (в крутому сенсі слова) – Олександр Тищенко, який писав хіти Ярмака. Пацану 23 роки, у нього ніякої спецосвіти немає, але він бере запилену клавіатуру, комп, який постійно висне через обсяг інформації, і просто пише неймовірно круту музику. Ось така команда у нас, де навіть не йдеться про якийсь заробіток – ті, хто не заради кіно прийшов, відколювались дуже швидко.

- У "Інфоголіка" офіційно два режисери. Не було розбіжностей в роботі? Чи не заважали один одному?

Валентин: Звичайно, заважали!

Владислав: Особливо ти (посміхається).

Валентин: Може бути, це неправильно звучить, але я люблю будувати роботу на легкому конфлікті, керованому. Суперечка породжує сумнів, сумнів породжує пошуки нових реалізацій. Адже кожен може помилятися. А з Климом конфлікт побудувати не складно – він у нас амбітний перфекціоніст і ще трохи нарцис – тому не може собі дозволити пройти повз навіть мінімальні якісь помилки (навіть коли я коментарі в соцмережах пишу – завжди виправляє).

6p1a5928

Владислав: Валик не в моїй ваговій та віковій категорії, у нас з ним трохи різні погляди на гру акторів, різне сприйняття кадру, та й безпосередньо набутий досвід в житті. Йти на компроміси важко – це жесть, насправді. Коли дві творчі людини зі своїм баченням і своїми творчими амбіціями працюють в парі, то, очевидно, що вони сперечаються. Але в цій суперечці кожен вчиться і, якщо прислухається до напарника, це позитивно впливає на результат. Ми доповнюємо один одного: наприклад, Валик бачить якісь акторські дрібниці, про які я навіть не замислююся...

Валентин: Влад дуже круто працює з людьми. Плюс, у нього неймовірне почуття стилю! Все, що ви в "Інфоголіку" побачите стильного – це Клима заслуга. Я завжди довіряю його думку, хіба що у мене є 100-відсоткова впевненість, що правильно так, як я вважаю. У нас взагалі немає компромісів – хто перемагає, того і тапки. Аргументовано, звичайно. Тож Влад у нас опікав стилістику і постановочну частину, а я відповідав за емоційну частину фільму і за акторську гру. Ну, і виконував функції продюсера.

6p1a5853

Владислав: Валик думає, що не було компромісів, ага (сміється). Ми тролимо один одного, але разом робимо якісно.

- Які основні складності виробництва кіно в Україні, з якими ви стикалися?

Владислав: Це завжди гроші. Нам пощастило з телеканалом НЛО TV, який проспонсорував фільм. Але хотілося б, щоб в Україні глобально відкритіше і з прагненням давали гроші на кіно. Режисерам і продюсерам доводиться ходити і вигризати кожну гривню зубами, щоб за підсумком втискати в бюджет. І віри не вистачає. Наснаги немає навіть у простих людей, які не мають відношення до кіно. Якщо за кордоном ти говориш: "Ми перекрили цю вулицю, оскільки знімається кіно", і всі захоплюються, то у нас в такій ситуації в кращому випадку просто матом покриють.

Валентин: Є ще такий момент... В Америці ти орендуєш павільйон – і горя не знаєш. Нам же потрібно входити до будинків, до квартир, до нічних клубів. А коли заходить кубатура в 30 чоловік з технікою – завжди щось ламається, дряпається, псується. І хоча у нас дуже грамотний лінійний продюсер Гриша Шевченко, але фінальну відповідальність несу я. Це дуже стресує. Так можна поламати щось, заплатити штраф  і виявиться, що на сцену з верблюдом, яка у нас є у фільмі, грошей може і не вистачити...

6p1a6330

- Розкажіть, як взагалі працювати з тваринами в кіно? У вас був такий досвід раніше?

Валентин: У мене не було, і тут ми, зізнаюся, трохи по-ідіотськи надійшли. Відомо, що знімати тварину треба в її природному середовищі існування. Але нам хотілося, щоб все по-справжньому... Ми привезли верблюдицю, затягли до павільйона – звичайно, це увігнало її в стрес. Я передбачав, що буде ще гірше, якщо почнуться селфі/фото/відео, тому відразу попросив всіх відкласти "развлекаловку" на потім і не нервувати героїню. У підсумку вийшло круто і не так страшно, як здавалося.

Владислав: А у мене колись були собаки жорсткі, які актрисі трохи ноги не відкусили. Тож верблюдиця для мене була просто ідеалом. І вона була дуже красивою – прямо Анджеліна Джолі серед верблюдів. Плюс у мене ще таке ставлення до всього – я вірю в те, що все вийде, і не парюся. Просто продумую два варіанти: як все зняти послідовно в ідеальних умовах і в тому випадку, якщо щось піде не так. Але, щоправда, я не продюсер і не переживаю, що гроші полетять в трубу. Валику величезний респект, що за день знайшов тварину. До речі, верблюд зробив менше дублів, ніж багато акторів (посміхається).

6p1a4232

- Як в Україні йдуть справи з технікою? На що знімали?

Валентин : Завдяки крутий техніці у нас вийшла офігенна картинка. Оптика у нас, напевно, найкраща була. Нам пощастило, що склалися старі зв'язки з людиною, який займається ренталом – Саша Дубровський нам дуже допоміг. Частина техніки взяли з ресурсів Idea Production. Чи задоволені! Нічого жодного разу не підвело.

Владислав: Знімали ми на RED Epic з ультрапраймівською оптикою. Переважно знімали на Ronin'е, возі і зі штатива. Використовували Moviebird-кран кілька разів для складних, динамічних і амплітудних зйомок, трюків. Іноді використовували другий RED – щоб знімати двостволку. Звичайно, це не плівка і анаморфна оптика, але комедія – не драма або бойовик, це і не потрібно зовсім.

- З технікою розібралися, а як працювалося з акторським складом?

Валентин: Дуже комфортно, у нас всі поводилися мало не ідеально! Сергій Калантай – кльовий і професіонал. З Оленою Борозенець (грає дівчину головного героя Машу) приємно і комфортно працювати. Якось ні з ким конфліктів не виникало. Велика частина акторів – це наші старі друзі, з якими довелося попрацювати раніше, і склалися дуже теплі стосунки. Наприклад, Георгій Поволоцький, який приїхав із задоволенням навіть на маленьку роль.

6p1a6839

Владислав: У нас всі актори були професійними, крім Жені (Вени) Яновича і Олега Маслюка. Але Веня – людина з характером і харизмою, до того ж, на досвіді КВНу, шоу "Мамахохотала" і зйомок в двох сезонах серіалу "Як гартувався стайл", і це допомогло йому добре впоратися з акторським завданням, оживити образ головного героя. А Олежка... Олежка – це любов! Людина, яка, як на мене, може зіграти кого завгодно.

6p1a8478 

- Як з'явилася ідея задіяти в зйомках Павла Зіброва? І як працювалося з ним?

Валентин: Я вже говорив, що не соромлюся запозичити якийсь крутий хід. Так і з Зібровим було. Мій добрий друг Вася Вакуленко зняв фільм "Газгольдер", і мені там дуже сподобався один момент, коли Йосип Кобзон говорить Віті АК: "Вітя, а що таке гідропон?". Це називається злам ходу – коли людина з іншого світосприйняття розмовляє на твоїй мові. В цьому є гумор. Так і у нас Зібров з'являється в незвичній для себе ролі.

Владислав: А як працювалося – жіноча частина нашої знімальної групи сказала б, що лоскотно через вуса. Але якщо серйозно, то Павло Миколайович – це артист. Він знає собі ціну, завжди поводиться гідно, тролив хлопців іноді. Дуже крутий дядько, і просто захоплює, як він вміє посміятися над собою. З ним було весело і легко, Зібров гармонійно вжився в запропоновану роль. На дубляжі дивилися з ним разом фінальний монтаж, посміялися обидва.

6p1a8909

- Які саундтреки будуть у "Інфоголіка"?

Валентин : Чесно скажу – я фанат Монатика: він красень, від душі. У нас буде його трек "Кружляє". Хлопці з гурту "Бумбокс" дозволили нам використовувати пісню "Люди", чому ми несказанно раді. Також буде пісня групи NRavitsa Planet (вони навіть в епізоді знялися) – тому що Ваня і його команда трудяги і молодці. "Марина" Зіброва і пісня Вєрки Сердючки також прозвучать. А на головний саундтрек зараз спеціально пишеться трек нашим Андрієм Тофом з ТО "Стольний град" – дуже гідна робота, до якої Саша Тищенко написав неймовірно хітовий мінус.

- "Інфоголік" – це фільм, який...

Владислав: "Інфоголік" – це фільм, який варто подивитися в перервах між стрічкою Фейсбук і "Подіями".

Валентин: Всі, хто роблять українське кіно, так чи інакше відчувають українського глядача. Він хоче ходити і підтримувати власне кіно, але раз прийшов, два – і часто це трохи катування. Тому я вважаю, що "Інфоголік" – це фільм, який поверне віру в українське кіно.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти