I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Тільки не це: ТОП-5 поширених стереотипів, які заважають знайти хорошу роботу

Розсилайте резюме в компанії і рекрутингові агентства, розміщуйте резюме на сайтах, заведіть і заповніть сторінку на LinkedIn і будьте активним в пошуку роботи

Знайти хорошу роботу – мрія будь-якої людини. Причому для кожного слово "хороша" має на увазі свої характеристики і критерії.

Як правило люди починають шукати нове місце роботи, коли всерйоз замислюються про відхід або вже тримають в руках трудову книжку. Добре, якщо вдається влаштуватися після першої співбесіди. Але так буває рідко, і під час пошуку доводиться наступати на багато граблів.

Реклама

Кар'єрний консультант Тетяна Волошина розповіла rabota.ua про стереотипах, які заважають претендентам знаходити хорошу роботу.

Стереотип 1. Шукати роботу потрібно тільки "в сезон"

Багато кандидатів вважають, що влітку і в період зимових свят ринок стоїть. Так думати – помилка: бізнес працює без канікул, і потреба в нових співробітниках є завжди. Через цей стереотип рекрутери безуспішно намагаються закрити вакансії, тому що резюме від кандидатів приходить дуже мало.

Реклама

У найбільш мотивованих здобувачів є шанс. По-перше, конкуренція нижча, а запит компанії на співробітника – такий же. Гарна можливість виділитися при меншій кількості кандидатів. По-друге, навантаження на менеджера по персоналу в ці періоди нижче, тому він зможе детальніше ознайомитися з вашим резюме і організувати співбесіду в зручний для вас час.

Стереотип 2. HR – це перешкода на шляху до роботи

Не раз стикалася з тим, як кандидати намагалися обхитрити рекрутера. Наприклад, приписували собі чужі досягнення, брехали про причини звільнення або своєю поведінкою демонстрували зневажливе ставлення.

Реклама

Це не найкраща стратегія поведінки. Професійний HR виведе вас на чисту воду уточнюючими питаннями, вичленує соціально бажані відповіді, а будь-яку інформацію з вашого попереднього місця роботи він перевірить за допомогою рекомендацій. Зрозумійте: рекрутер – не ворог вам. Його завдання дуже схоже на ваше: він повинен закрити вакансію, а ви хочете знайти роботу. Рекрутер оцінює вас за критеріями вакансії і піклується не тільки про те, щоб ви підходили компанії, але і щоб компанія підходила вам.

Сприймайте рекрутера як союзника. Не обманюйте, будьте привітні, намагайтеся проявити себе на співбесіді. Так ви підвищуєте шанси, що ця людина допоможе вам підготуватися до фінального інтерв'ю і стане вашим надійним помічником в адаптації. Знаю чимало прикладів, коли рекрутер допомагав кандидатам підготуватися до співбесіди з майбутнім керівником: детально розповідав про обов'язки, очікуваннях майбутнього керівника, підказував, яких помилок не варто допускати.

Ще багато кандидатів недооцінюють знання рекрутерів про специфіку їх професії, тому не готуються до першого інтерв'ю. В результаті погано виявляють себе на співбесіді і не проходять далі. Запам'ятайте: менеджер по персоналу може і не володіти глибокими знаннями про вашу роботу, але зате він точно зможе оцінити ваші компетенції, якості, відповідність досвіду вимогам вакансії, мотивацію і прийняти рішення "за" чи "проти" вас. Тому до інтерв'ю варто готуватися.

Стереотип 3. Можна назвати рекрутеру одну зарплату, а керівнику – іншу

Деякі претенденти чомусь думають так: якщо рекрутери не приймають рішень про заробітну плату, то їм можна озвучити одну суму, а на фінальному співбесіді з керівником – іншу. Поспішаю розчарувати хитрунів. Керівник завжди знає зарплату, яку рекрутер погодив з кандидатом. Тому така поведінка здобувача каже йому тільки про те, що людина або обманщик, або сама не знає, скільки коштує на ринку праці.

Такі ситуації в моїй практиці приводили до того, що кандидату давали ту суму, яку він називав з самого початку, або взагалі відмовляли в роботі.

Стереотип 4. Хороші посади можна знайти тільки по знайомству

Корисні зв'язки як один з каналів пошуку роботи – все ще працюють. Але бізнес є бізнес, і компанії все ж шукають не "хороших хлопців", а придатних співробітників. Для пошуку професіоналів вони активно залучають рекрутерів і хедхантерів, використовують сайти пошуку роботи, переглядають бази резюме.

Тому не варто обмежувати себе переконанням, що хороші посади займають тільки "свої". Розсилайте резюме в компанії і рекрутингові агентства, розміщуйте резюме на сайтах, заведіть і заповніть сторінку на LinkedIn і будьте активним в пошуку роботи.

Стереотип 5. Потрібно показати весь свій досвід в резюме

Ви можете відобразити в резюме весь свій досвід і розписати його на п'ять листів, щоб рекрутер побачив в вас різнобічного досвідченої людини. Але підхід не спрацює.

По-перше, тому що роботодавець оцінює ваше резюме на відповідність критеріям вакансії. Це означає, що для нього цінний тільки відповідний досвід, курси та знання. Якщо резюме буде перевантажено інформацією, рекрутеру буде складно знайти в ньому головне для нього.

По-друге, ваше резюме – це документ, який продає. Воно повинно бути адаптоване під інтереси "покупців".

По-третє, людина не може бути хороша у всьому. Щоб стати експертом, необхідно розвивати свою експертизу в чомусь одному або декількох напрямках. Показуючи весь свій досвід, ви ризикуєте здатися людиною, яка все вміє "по верхах" і ні в чому глибоко не розбирається.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти