Під час співбесіди роботодавця мало цікавлять відповіді потенційного працівника на стандартні запитання про професійні навички або ставлення до роботи.
Про це розповів керівник відділу розвитку проектів мобільної платформи Google Пітер Ропер, передає Новий час.
За його словами, відповіді на стандартні запитання не дають можливості пізнати людину краще і побачити її потенціал. Замість питань про професійні недоліки й переваги кандидата на ту чи іншу посаду слід розпитати його про улюблений колір, найнеймовірніші вчинки, які доводилося здійснювати в житті і місце на планеті, в якому хотілося б побувати.
Ропер впевнений, що питання на особисті теми допоможуть співрозмовнику вийти із зони комфорту і зробити розмову більш цікавою.
"Питання не так важливі, як сама розмова. Лише спілкування дає нам унікальну можливість по-справжньому зрозуміти, чим захоплюється людина і яких принципів дотримується", – говорить Ропер.
Він також додав, що вважає найбільш продуктивними співробітниками тих людей, які щасливі і спокійні:
"Наші найпродуктивніші співробітники – ті, хто щасливий по життю. Щасливі люди люблять свою роботу і вважають її важливою частиною свого життя", – додає він.
Саме тому Ропер вважає секретом успішної співбесіди встановлення емоційного зв'язку з потенційним роботодавцем. Він також рекомендує більше розкриватися і говорити не тільки виключно про свою професійну діяльність, але і на особисті теми, які дозволять потенційному роботодавцю краще зрозуміти, чи підходить кандидат на ту чи іншу посаду і чи зможе впоратися з поставленими перед ним завданнями.