I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Чому не можна сидіти поруч з начальником

Погана поведінка боса – заразливо, стверджують вчені

Нідерландські дослідники з Роттердамської школи менеджменту з'ясували, що офісним працівникам потрібно сидіти якнайдалі від свого боса. З текстом роботи можна ознайомитися в Тhe Journal of Management.

Група вчених під керівництвом Гіса ван Хувелінгена (Gijs van Houwelingen) провела серію експериментів, в ході яких зробила висновок, що погана поведінка боса – заразливо. В одному з експериментів брали участь 150 студентів. Автори дослідження поділили їх на дві групи: одні грали роль начальників, інші – підлеглих. У ході експерименту вчені з'ясували, що коли підлеглий сидить поруч зі своїм босом, який приймає несправедливі рішення і демонструє агресивну поведінку, то він автоматично копіює його дії. Більше того, "заразившись" від свого начальника, працівники починають несправедливо поводитися зі своїми колегами – особливо з тими, хто стоїть нижче по службових сходах.

Реклама

Гіс ван Хувелінген розповів Газета.ru, які наслідки тягне "сусідство" з добрим босом. "Ми не знайшли помітних змін у поведінці працівників, які сидять поруч з добрим босом, – коментує автор дослідження. – Це, ймовірно, пов'язано з тим, що негативна поведінка впливає на людей значно більше, ніж позитивна. Наприклад, якщо ви вдарили свого собаку, це викличе сильну реакцію в оточуючих, в той час – якщо ви її погладите, на це практично ніхто не зверне уваги. Це не означає, що сусідство з добрим босом не викликає ніякого ефекту, – просто він значно менший і, отже, його набагато складніше виявити".

Крім того, Гіс ван Хувелінген зауважив, що в дослідженні брали участь тільки нідерландські та американські студенти, і, можливо, якби експеримент був проведений за участю росіян, результати були б інші через культурні відмінності.

Так, вчені з Ексетерського університету в Південно-Західній Англії з'ясували, що для більшої працездатності співробітників необхідно оживити інтер'єр, поставити поруч з комп'ютером кімнатні квіти, розвісити фотографії на стінах. На думку авторів дослідження, декорування офісу призводить до зменшення захворюваності працівників на 47% і підвищення їх креативності на 45%. Британські вчені стверджують, що навіть кілька горщиків з рослинами збільшують продуктивність персоналу на 38%. З текстом дослідження можна ознайомитися на сайті Ексетерського університету.

Реклама

Інша команда вчених виявила, що для збільшення працездатності співробітників необхідно дозволяти їм спати під час робочого дня. Дослідження опубліковане в журналі Personality and Individual Differences.

На думку вчених, годинний сон збільшує концентрацію офісних працівників, а також знімає психологічну напругу.

А ось на думку дослідників з Північно-Західного університету в США, продуктивність співробітників залежить від ступеня освітлення робочого місця. Більше того, вчені з'ясували, що офісні працівники, чиї столи знаходяться біля вікна, довше і краще сплять вночі, знаходяться у відмінній фізичній формі і практично не мають проблем зі здоров'ям. Автори дослідження попереджають, що ні в якому разі не варто працювати в приміщенні без вікон.

Реклама

Невтішні результати дослідження 2013: виявляється, в офісних працівників, які проводять більше ніж 4 години на день за комп'ютером, підвищується ризик виникнення раку, діабету і гіпертонії.

Крім того, вчені з Монреальського університету в Квебеку довели, що тривале сидіння перед монітором пов'язано з розвитком ожиріння в офісних співробітників. До речі, в медичній літературі давно існує термін "офісний синдром" – складний комплекс симптомів, що включає в себе порушення, які проявляються в різних органах і системах, і розвивається в офісних службовців у зв'язку з впливом на них шкідливих факторів навколишнього робочого середовища. На думку лікарів, найчастіші захворювання в офісних працівників – геморой, варикоз, гастрит і виразка шлунка, а також м'язово-скелетні болі в спині, шиї та верхніх кінцівках.

Крім того, у багатьох працівників з'являється синдром "комп'ютерної миші" – стан, коли у провідній руці виникають такі симптоми, як біль і слабкість у кисті, набряк кисті.

Для того щоб усунути "офісний синдром", лікарі пропонують співробітникам компаній частіше займатися спортом, йогою і здійснювати тривалі прогулянки на свіжому повітрі. Втім, існують і більш кардинальні підходи: наприклад, деякі лікарі радять офісним працівникам змінити місце служби або навіть вибрати нове поле діяльності.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти