Олена Мотовилова, директор з персоналу і підтримки бизнесу національного телеком-оператора Vega
Неуместны любые крайности, начиная от экстравагантного внешнего вида, поведения и заканчивая радикальными взглядами.
Лідія Клочан, директор з персоналу Harveast
Еще одна прописная истина – нельзя опаздывать на встречу. Ведь первое впечатление нельзя стереть из памяти. Если кандидат не пунктуален, значит в работе он может не соблюдать сроки, отведенные на выполнение работы.
Тетяна Костюченко, директор департаменту по роботі з персоналом ПУМБ
Олена Семич, директор з управління персоналом ДТЕК Енерго
- незнання специфіки компанії , в яку йде працевлаштуватися кандидат ;
- незнання своєї " ціни " на ринку ;
- невміння себе презентувати .
- невміння зацікавити здобувача , презентувати компанію і вакансію ;
- прояв недружнього ставлення ( залякування ) на інтерв'ю .
Євгенія Салюк, директор з персоналу Холдингу ПОРТІНВЕСТ
Підлаштовуватися під все , що вам говорять і не мати свою точку зору . Конформізм насторожує і створює про вас враження , як про пасивну , байдужу і не дуже корисну людину . А таким немає місця в сучасних компаніях .
Торгуватись мотивацією, не виявляючи потреби і очікування самої компанії . Краще дотримуватися принципу взаємної вигоди win – win і показати , що компанія отримає від співпраці з вами не менше , ніж ви .
Тетяна Брюханова, директор з персоналу Параллель
Одна з поширених помилок – бажання сподобатися " тут і зараз " . Кандидат настільки зайнятий тим , що намагається справити враження , що перетворює співбесіду з рівностороннього переговорного процесу в нав'язливий продаж себе . По-перше , такий натиск насторожує рекрутера . По- друге , сам кандидат в результаті не з'ясовувати в процесі співбесіди ніякої інформації і не може усвідомлено прийняти рішення .
Інша помилка ( в останні роки , в зв'язку з дефіцитом на ринку праці , вона проявляється все частіше , особливо у рідкісних фахівців ) – думка про те , що роботодавцю " потрібніше " закрити вакансію саме його кандидатурою . Може проявлятися по – різному : від запізнень до зарозумілого тону і небажання відповідати на уточнюючі питання рекрутера . Позиція " ви ж не фахівець , ви в цьому все одно не розбираєтеся " .
Тетяна Петрук, директор з персоналу Укртелеком
По-англійськи співбесіду – job interview . І помилки тут такі ж , що і на звичайному інтерв'ю : брехня , використання даних , які неможливо підтвердити , відхід від прямої відповіді , агресивна манера спілкування . І моє " улюблене " – спроби вгадати , яку відповідь хоче отримати інтерв'юер .
Відповідайте чесно , спокійно , добре знайте своє резюме і не торкайтеся тим , які можуть містити ризики репутацій для вас як бренду : політичних , релігійних питань , а також того , як виховувати дітей , робити щеплення і як корисно займатися аюрведичними практиками . Підкріплюйте відповіді прикладами зі свого досвіду – це покаже , що з ситуаціями ви знайомі не з чуток .
- Олександр Кучеренко, директор з управління персоналом ДТЕК
Ірина Разінкіна, директор з персоналу Corum