Мілленіали охочіше відмовилися б від миття голови протягом тижня, ніж припинили б використовувати свої смартфони.
Такі результати дослідження, проведеного аналітиками мобільного додатка Visible, передає "Новий час".
Згідно з дослідженням, 41% опитаних молодих людей у віці від 18 до 34 років заявили, що вони готові відмовитися від використання шампуню протягом тижня, якщо при цьому у них залишиться їх смартфон протягом того ж часу. Фактично це означає, що їх потреба залишатися на зв'язку вище потреби в особистій гігієні.
Також в ході опитування з'ясувалося, що більшість мілленіалів згодні тимчасово припинити використання предметів домашнього вжитку або відмовитися від своїх улюблених ігор/розваг на користь смартфона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
54% респондентів відзначили, що заради телефону вони готові на місяць відмовитися від фільмів і телебачення, 28% заявили, що готові розлучитися зі своїм вихованцем на тиждень, 23% змогли б заради смартфона припинити споживати кофеїн, а 17% опитаних сказали, що пожертвували б зубною щіткою заради телефону.
З огляду на можливості сучасних смартфонів, не дивно, що сьогодні користувачі приділяють цій техніці більше часу і уваги, ніж десять років тому. І результати даного дослідження показують, що для людей, які прожили з телефоном більшу частину свого життя, мобільні пристрої стали життєво необхідною річчю, а не предметом розкоші.
Всього в опитуванні взяли участь 1180 респондентів, рівномірно розподілених за статевою ознакою. Всі опитані активно використовують мобільні телефони.
Раніше вчені з'ясували, чому багаті люди не хочуть ділитися грошима: несподівана відповідь. Результати дослідження опубліковані в науковому журналі з психології.