За даними американських соціологів, за час карантину кількість розлучень зросла на третину, а це значить, що обручки більше не потрібні й колишнє подружжя охоче з ними прощається. Українці найчастіше несуть їх в ломбарди. Кому потрібні символи сімейного щастя і як роблять на цьому бізнес – читайте в матеріалі.
В інтернеті все частіше з'являються оголошення про продаж обручок. Хтось продає, бо розлучився, а хтось просто хоче оновити свої весільні прикраси.
Але продають обручки не тільки через інтернет, несуть їх і в ломбарди. Там це завжди ходовий товар.
За словами Дмитра Шараєвського, директора з маркетингу мережі ломбардів, обручки – це 5-10% від загальної кількості ювелірних прикрас, які люди приносять у ломбард. При цьому найчастіше в ломбарди приносять тільки одну каблучку з комплекту.
Водночас близько 70% ювелірних прикрас, зданих під заставу, повертаються власникам, а 30% – продаються. У ломбардах ціна може досягати 50% від тих цін, які є в роздрібній мережі.
Також прикраси часто віддають на переробку, адже переробляти старі коштовності часто вигідніше, ніж купувати нове золото в магазинах.
Раніше ми вже повідомляли, що коронавірус став останньою краплею: в Китаї через карантин масово подають на розлучення.
Читайте також:
- "Ми з Сашою більше не разом": Аліна Гросу прокоментувала розлучення і подякувала шанувальникам за підтримку
- "Ми були до цього готові": колишній чоловік Слави Камінської розповів про причини їхнього розлучення
- Cardi B розлучається з репером Offset через три роки після весілля
- Як пережити розставання: чотири поради психолога