I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Захоплююча подорож у світ glo™. У Києві відкрили новий концептуальний магазин бренду

У дизайні зробили акцент на незвичайному поєднанні кольорів і фактур! Щоб гість зосередився на смаку та ароматі, і максимально занурився в процес дегустації
Магазин glo™ в ТРЦ Ocean Plaza
Магазин glo™ в ТРЦ Ocean Plaza / Фото: Прес-служба glo™

На правах реклами

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Реклама

29 травня у ТРЦ Ocean Plaza відбулося відкриття одного з найбільших магазинів бренду glo™. Там вперше в Києві представили новий концептуальний дизайн згідно стилістики бренду. Його розробляли архітектори з ZIKZAK. Завдяки їм, відвідувачів чекає не класичний процес покупок, а захоплива подорож. Сьогодні Life відвідали магазин в день відкриття та готові поділитися враженнями!

Який концепт дизайну в магазині glo™?

Дизайнери і бренд прагнули створити не просто магазин, а сучасний індивідуальний простір. Де кожен елемент дизайну передає атмосферу та філософію компанії – так званий світ glo™.

Магазин glo™ в ТРЦ Ocean Plaza
Магазин glo™ в ТРЦ Ocean Plaza / Фото: Прес-служба glo™

Реклама

"Разом з українськими дизайнерами ми розробили простір, який створює максимальний ефект занурення в процес споживання, а також реалізували концепцію glo™ у стильному, яскравому та об'ємному просторі з урахуванням стилістики бренду", – розповідає старший бренд-менеджер glo ™ Костянтин Білоцерківський.

ZIKZAK надихнулася оновленим бренд-кодом та реалізувала дизайн, концепція якого відповідає стилістиці glo™ та підкреслює його індивідуальність! Сміливі та незвичні мікси кольорів і фактур, і водночас поєднання геометричних форм, мінімалізму та футуризму заворожують. Тепер у київському магазині glo™ в ТРЦ Ocean Plaza на відвідувачів чекає не класичний спосіб придбання продукції, а захоплююча подорож, яку вони захочуть повторити!

Як відбувається "подорож" з glo™?

Завітавши до магазину, гість потрапляє в першу зону знайомства з продукцією. Там представлений асортимент бренду з інноваційними новинками. Серед яких – стильний девайс hyper+ з оновленою палітрою кольорів та довершеною комбінацією текстур. Також для пристроїв glo™ була розроблена спеціальна лінійка neo™ стіків із різноманітним асортиментом смаків – від класичних тютюнових, до незвичних капсульних пропозицій. Але після побаченого подорож лише набирає обертів!

Магазин glo™ в ТРЦ Ocean Plaza
Магазин glo™ в ТРЦ Ocean Plaza / Фото: Прес-служба glo™

Реклама

Продукція glo™
Продукція glo™ / Фото: Прес-служба glo™

Далі відвідувачі потрапляють в так званий імерсивний простір – зону для дегустації продукції glo™, яка є родзинкою подорожі. Вона візуально відокремлена від основного залу і створює затишну атмосферу за рахунок лайтбоксів із лед-підсвіткою. Саме тут споживач може спокійно поспілкуватися з консультантом, тактильно ознайомитись з продуктами glo™ та максимально зануритися в процес дегустації. Керівник дизайн-проєкту ZIKZAK запевняє, що цей етап вирішує, з яким девайсом, стіками та враженнями від бренду піде гість після шопінгу. Тож дизайнери продумали все до дрібниць.

Зона дегустації в магазині glo™
Зона дегустації в магазині glo™ / Фото: Прес-служба glo™

"Створити атмосферу для максимального занурення у світ glo™ – таке завдання було перед командою для реалізації дизайну в зоні дегустації продукції. Тому ми "розчинили" простір, якби це дивно не звучало. І стерли межі між стелею та підлогою, щоб візуально створити окрему площу для тестування продуктів. Для чого? Щоб людина відчула аромат та смак стіків девайсу на повну. Не відволікалася на дизайн, а насолоджувалася вибором", – додав керівник СТО Студії дизайну ZIKZAK Кирило Комаров.

І завершальна точка подорожі – зона обслуговування, де можна придбати бажаний гаджет, доповнити свій вибір стильним аксесуаром та улюбленими смаками стіків.

Також, в студії представлена продукція VELO** для споживачів, які обирають альтернативний спосіб споживання нікотину.

Кого зустріли на відкритті?

Футуристичний магазин glo™, який відкрили у ТРЦ Ocean Plaza, відвідали відомі блогери: Надін Медведчук, Ольга Чубата, Андрій Гонковський та інші. Гості оцінили естетику кожного куточку. А зоні дегустацій приділили чимало уваги, тож без фотосесій та вибору девайсів не обійшлося. Рекомендуємо й вам повторити їхній досвід.

* Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними і викликають звикання.

** 18+ Цей продукт містить нікотин та викликає залежність.

Тільки для повнолітніх осіб, які споживають нікотин.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти