
На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
29 травня у ТРЦ Ocean Plaza відбулося відкриття одного з найбільших магазинів бренду glo™. Там вперше в Києві представили новий концептуальний дизайн згідно стилістики бренду. Його розробляли архітектори з ZIKZAK. Завдяки їм, відвідувачів чекає не класичний процес покупок, а захоплива подорож. Сьогодні Life відвідали магазин в день відкриття та готові поділитися враженнями!

Який концепт дизайну в магазині glo™?
Дизайнери і бренд прагнули створити не просто магазин, а сучасний індивідуальний простір. Де кожен елемент дизайну передає атмосферу та філософію компанії – так званий світ glo™.

"Разом з українськими дизайнерами ми розробили простір, який створює максимальний ефект занурення в процес споживання, а також реалізували концепцію glo™ у стильному, яскравому та об'ємному просторі з урахуванням стилістики бренду", – розповідає старший бренд-менеджер glo ™ Костянтин Білоцерківський.
ZIKZAK надихнулася оновленим бренд-кодом та реалізувала дизайн, концепція якого відповідає стилістиці glo™ та підкреслює його індивідуальність! Сміливі та незвичні мікси кольорів і фактур, і водночас поєднання геометричних форм, мінімалізму та футуризму заворожують. Тепер у київському магазині glo™ в ТРЦ Ocean Plaza на відвідувачів чекає не класичний спосіб придбання продукції, а захоплююча подорож, яку вони захочуть повторити!
Як відбувається "подорож" з glo™?
Завітавши до магазину, гість потрапляє в першу зону знайомства з продукцією. Там представлений асортимент бренду з інноваційними новинками. Серед яких – стильний девайс hyper+ з оновленою палітрою кольорів та довершеною комбінацією текстур. Також для пристроїв glo™ була розроблена спеціальна лінійка neo™ стіків із різноманітним асортиментом смаків – від класичних тютюнових, до незвичних капсульних пропозицій. Але після побаченого подорож лише набирає обертів!


Далі відвідувачі потрапляють в так званий імерсивний простір – зону для дегустації продукції glo™, яка є родзинкою подорожі. Вона візуально відокремлена від основного залу і створює затишну атмосферу за рахунок лайтбоксів із лед-підсвіткою. Саме тут споживач може спокійно поспілкуватися з консультантом, тактильно ознайомитись з продуктами glo™ та максимально зануритися в процес дегустації. Керівник дизайн-проєкту ZIKZAK запевняє, що цей етап вирішує, з яким девайсом, стіками та враженнями від бренду піде гість після шопінгу. Тож дизайнери продумали все до дрібниць.

"Створити атмосферу для максимального занурення у світ glo™ – таке завдання було перед командою для реалізації дизайну в зоні дегустації продукції. Тому ми "розчинили" простір, якби це дивно не звучало. І стерли межі між стелею та підлогою, щоб візуально створити окрему площу для тестування продуктів. Для чого? Щоб людина відчула аромат та смак стіків девайсу на повну. Не відволікалася на дизайн, а насолоджувалася вибором", – додав керівник СТО Студії дизайну ZIKZAK Кирило Комаров.
І завершальна точка подорожі – зона обслуговування, де можна придбати бажаний гаджет, доповнити свій вибір стильним аксесуаром та улюбленими смаками стіків.
Також, в студії представлена продукція VELO** для споживачів, які обирають альтернативний спосіб споживання нікотину.
Кого зустріли на відкритті?
Футуристичний магазин glo™, який відкрили у ТРЦ Ocean Plaza, відвідали відомі блогери: Надін Медведчук, Ольга Чубата, Андрій Гонковський та інші. Гості оцінили естетику кожного куточку. А зоні дегустацій приділили чимало уваги, тож без фотосесій та вибору девайсів не обійшлося. Рекомендуємо й вам повторити їхній досвід.
* Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними і викликають звикання.
** 18+ Цей продукт містить нікотин та викликає залежність.
Тільки для повнолітніх осіб, які споживають нікотин.