I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Бренд glo™ разом з урбаністами трансформував три локації в різних містах України. Якими вони стали

Полювання на Урбазаврів увінчалося успіхом на набережній річки Либідь у Києві, Грецькій площі в Одесі і Зелених сходах у Харкові

Як привернути увагу до урбаністичних проблем та розпочати суспільний діалог щодо їх вирішення з легкістю та фановим підходом? Так, як це зробили у рамах урбаністичної кампанії бренду glo™ "Місто vs. Урбазаври" за підтримки урбаністів, українських інфлуенсерів та BIG HERO проєкту — Лесі Нікітюк. У травні цього року в Києві, Харкові та Одесі почалося полювання на так званих Урбазаврів — локації-монстри, які уособлюють типові урбаністичні проблеми своїх міст. Учасники проєкту вирішили вигнати Урбазаврів з насиджених місць і трансформувати три локації у трьох містах.

Наразі ці локації — набережна річки Либідь у Києві, Грецька площа в Одесі та Зелені сходи у Харкові — вже трансформовані. Занедбані або непристосовані для людей простори перетворили на яскраві, сучасні та комфортні споти для відпочинку. Які саме зміни відбулися на локаціях, як їх вдалося досягти та як вони вплинуть на міське життя? Розглянемо детальніше.

Набережна річки Либідь у Києві звільнена від Водозавра

Столична локація до трансформації становила інтерес лише для активістів, які періодично влаштовували суботники вздовж бетонних берегів Либеді. Колектор заростав подекуди непролазними хащами та не був популярним як прогулянкова локація, адже гуляти тут було нецікаво та некомфортно. Вхід та вихід з локації відшукати було взагалі складно.

Бренд glo™ разом із урбаністами привели до ладу ділянку набережної від провулка Фізкультури до вулиці Івана Федорова. На локації тепер є артелементи (графіті), барна стійка, вуличний кінотеатр з великим екраном та комфортними місцями для сидіння, лавочки та тканинні навіси, які створили комфорт і затінок для відпочинку біля води. А яскраві лінії на бетоні виконують роль навігації для відвідувачів.

Водозавр, що мешкав на набережній Либеді, не відразу залишив насиджене місце. Після першого етапу трансформації Урбазавр повернувся разом з потужною зливою, яка зруйнувала частину оновлень. Проте наслідки швидко ліквідували і провели "роботу над помилками". Тактичний урбанізм показав свою практичність — адже завдяки обраним методам вдалося без значних затрат ресурсів допрацювати певні моменти та укріпити конструкції на локації.

Юлія Бевзенко, авторка проєкту "Шукай!" та CITY HERO, що очолювала полювання на Водозавра, каже, що різниця між локацією до і після трансформації приголомшлива:

"Я дуже радію, що взяла участь у проєкті про реальні зміни. Багато років набережну Либеді знали не з ліпшого боку. Тепер тут чисто, красиво і навіть можна подивитися фільм на проєкторі. У це вкладено багато сил. І що більше людей дізнається про трансформації, тим популярнішою стане ця локація".

12 вересня на трансформованій набережній Либеді провели яскраву вечірку на честь відкриття локації. Головною темою заходу, який відвідала BIG HERO кампанії Леся Нікітюк та низка зіркових гостей, стали тактичний урбанізм та відповідальне споживання. На івенті представили спеціальну ресайкл-колекцію одягу від Валерія Топала і провели нестандартний перформанс з використанням урбаністичних предметів в якості музичних інструментів.

Одеський Площозавр нарешті покинув Грецьку площу

На відміну від київської локації, Грецьку площу добре знають і місцеві жителі, і гості Одеси. Адже локація розташована у самому центрі міста, між Олександрівським проспектом та головною туристичною вулицею Дерибасівською. На площі розташовані торгівельний центр (точніше, вхід до підземного комплексу), офісні центри та декілька закладів харчування. Проте місця для комфортного відпочинку просто неба там фактично не було — бракувало затінку, щоб сховатися від спеки, та місць для сидіння.

Після трансформації на площі з’явилися лавочки, зелені насадження, тканинні навіси та гамаки. Тепер там сучасно й охайно, і можна з комфортом відпочити.

Одеський CITY HERO, відомий теле- та радіоведучий Андрій Шабанов завжди прагнув повернути на Грецьку площу динамічну атмосферу, яку пам’ятав зі своєї юності. Трансформація колишнього місця мешкання Площозавра реалізує цю давню мрію:

"Я дуже вболівав за свою локацію і задоволений результатом! Трансформація вийшла неймовірною. Я вже бачу, що сюди приходять люди. Що вони реально користуються гамаками. Мої підписники надсилають відео з локації – як там стало багато людей. І це ну дуже класно!"

Зелені сходи у Харкові тепер оживуть без Хащозавра

Локація на Театральному провулку в Харкові колись була популярною, але із часом втратила актуальність. Містяни ходили нею лише за необхідності та часто обирали інші шляхи. Проте нерозкритий потенціал Зелених сходів міг перетворити цей шлях на цікавий міський спот із динамічною, творчою атмосферою.

Урбаністи разом із брендом glo™ помітили цю можливість — і взялися створити саме таку локацію. Під час трансформації Зелені сходи облаштували яскравими лавочками нестандартної хвилеподібної форми, а також артелементами, які підкреслили їх протяжність. Серед них встановлені інтерактивні труби, через які можна спілкуватися на відстані. Ходити цим шляхом стало цікавіше, а дорогою можна зупинитись і відпочити, або зустрітися тут із друзями та провести час разом.

Солістка групи Pur-Pur та CITY HERO харківської локації Ната Сміріна має багато спогадів, пов’язаних із Зеленими сходами. І сподівається, що тепер їх стане ще більше.

"Коли я прийшла сюди, побачила цю хвилеподібну лавочку, а потім присіла на неї, а потім прилягла – то просто закохалася! Раніше всі прагнули чимшвидше пробігти ці сходи. Тепер хочеться тут затриматися, побути, порозглядати всі артоб’єкти. Дуже круто!"

Тактичний урбанізм як ідеальний інструмент для початку урбаністичних змін

"Трансформації, які впроваджують у життя урбаністи разом із брендом glo™ — це не просто тимчасові покращення. Це можливість поглянути інакше на наші міста загалом, розпочати діалог про урбаністичні проблеми і способи їх вирішення. Глобальні зміни починаються з маленьких справ, на які здатен кожен, і їх можна робити з легкістю і задоволенням! Наочно продемонстровано проєктом "Місто vs. Урбазаври" і всіма, хто до нього долучився!" — каже BIG HERO кампанії та амбасадорка бренду glo™ Леся Нікітюк.

Бренд glo™ і урбанізм: неочікуване, але вдале поєднання

Бренд інноваційних пристроїв для нагрівання тютюну glo™ часто виходить за рамки очікувань. Філософія постійного пошуку та створення несподіваних поєднань сприяє появі таких нестандартних проєктів як "Музичний HYPER Set" торік і "Місто vs. Урбазаври" цього року. Результат цієї урбаністичної кампанії наочний: крутий мікс фану та значущої мети залучив до проєкту тисячі українців, які прагнуть позитивних змін у своїх містах, а також інфлуенсерів та селебріті. Тож відтепер у Києві, Харкові та Одесі є нові, сучасні й комфортні міські простори.

Урбаністична кампанія "Місто vs. Урбазаври" — вже не перша колаборація Лесі Нікітюк та бренду glo™. І нещодавно вони випустили ще одну яскраву колаборацію — ролик про світ hyper+. Чим далі дивуватиме бренд glo™ — можна дізнаватися на його офіційній сторінці в Instagram @glo_ukraine.

Додаткова інформація

Проєкт у Києві був реалізований за безпосередньої ініціативи та підтримки Олександра Возного, начальника Управління екології та природних ресурсів, та за підтримки КП "Плесо" і Управління Екології КМДА.

Вечірку 12 вересня проведено за участі агенції Slupsky Event Management.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти