I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

У Чорнобиль на літаку за 2660 гривень! Розповідаємо, чи варта екскурсія своїх грошей

Без "факапів" у небі не обійшлося

Нещодавно МАУ запустила туристичний рейс "Політ над Києвом – світ очима пілота". Квитки на дебютну подорож розлетілися у перший день, ціна яких – 2660 гривень. Це змотивувало мене теж полетіти і протестувати ексклюзивну подорож. Зрозуміти, що ж там такого вражаючого!? Бо погодьтеся, за 2660 гривень можна і в Париж полетіти, а не лише у сусідні місцевості столиці.

Спойлер: як завжди, не обійшлося без пригод.

Реклама

Екскурсійний пакет

У вартість екскурсії входить політ по локаціях Києва, Прип'яті та Гостомеля. Бонусом пропонують перекус – воду, Снікерс і круасан. На випадок, якщо захочете поїсти з видом на Чорнобиль. І остання локація екскурсу – найбільший пасажирський літак в Україні, Boeing 777, який стоїть на території аеропорту "Бориспіль". Його я побачила зсередини, протестувала преміальні "плюшки" бізнес-класу та побувала у кабіні пілота.

Ну що, про алгоритми екскурсії розповіла, а тепер полетіли!

Реклама

Перша локація – Київ та околиці

Наш маршрут розпочався з аеропорту, де й чекав Embraer 195, на якому ми летіли. Екскурсія у небі тривала протягом 1 години 20 хвилин. І стартова локація – Київ.

Щоправда, перші враження були не "Вау!", а "За це ми заплатили 2660 гривень?". Бо спершу все було у хмарах форми солодкої вати. Безспірно – було красиво, та точно не за ці кошти. Але потім хмар поменшало, розвиднілося і погодні умови столиці покращилися. І я повірила у політ заново.

Хмарність над Києвом
Хмарність над Києвом / Фото: Сьогодні

Реклама

Летіли ми вздовж Дніпра, вдалося помилуватися останніми настроями зимового сезону. А також розгледіти природу та будівлі столиці, бо летіли на помірній швидкості, максимум якої — 430 км/год. Зазвичай літаки літають зі швидкістю 850 км/год.

Помітно, що весна майже на порозі, але зима все ще не готова сказати "до побачення" Києву. Лід над водоймою – цьому аргумент. Краєвиди Києва вражали, нагадували фотокартки з National Geographic.

Дніпро
Дніпро / Фото: Сьогодні

Побачили також Мати-Батьківщину (повертаючись з Гостомеля). Куди без неї, вона завжди прекрасна – і навіть з висоти пташиного польоту. І не важливо, чи ви на екскурсії гелікоптером, чи літаком.

Також можна було розгледіти Південний міст, який асоціюють із заторами. Тут все без змін: десятки машин, в яких люди вже запізнилися на роботу. Звісно, я їх не бачила, але відчула їхнє невдоволення у небі на висоті орієнтовно 1000 метрів.

Південний міст
Південний міст / Фото: Сьогодні

Вдалося ще побачити недобудований Подільсько-Воскресенський міст. Цікаво, його будівництво завершать до наступного репортажу у рубриці No Stress? Бо в попередньому репортажі з польоту на гелікоптері історія була аналогічною.

Подільсько-Воскресенський міст
Подільсько-Воскресенський міст / Фото: Сьогодні

Пролітали також Межигір’я, Київську ГЕС, район Осокорків та інші місцеві локації. І все це з висоти (максимум якої 2400 метрів), звідки й відкривалися незабутні краєвиди.

Але не єдині краєвиди робили екскурс значущим, а й троє пілотів-екскурсоводів. Вони були в амплуа ведучих та гумористів, які знають аерожарти та усі важливі точки екскурсії. До речі, називали нас усіх колегами. А це — 105 осіб разом зі мною.

Любителі неба
Любителі неба / Фото: Сьогодні

Загалом у літаку 112 місць, і квитків було продано на повну посадку, але 7 людей не з'явилися. Словом, знову розкупили квитки, як гарячі пиріжки.

Командир повітряного судна Юрій Губрій розповів про один із ризиків екскурсії – птахи. В чому їхня загроза? Більшість з них літає не високо і потенційно можуть врізатися у літак. І щоб їх вберегти, команда вирішила летіти не на висоті пташиного польоту, а ще вище. Уявляєте? Тому ми набирали висоту до 2400 метрів. Звідки й відкривалися краєвиди вау-ефекту. А зазвичай максимальна висота літаків – 10 000 метрів.

Командир повітряного судна Губрій Юрій
Командир повітряного судна Губрій Юрій / Фото: Сьогодні

Друга локація – Прип’ять

До Прип’яті ми долетіли орієнтовно за 15 хвилин із Борисполя. Тому довгої та складної дороги ми не відчули. Нагадую, що з Києва до Прип'яті їхати 111 кілометрів на авто, що займає точно не 15 хвилин.

Але тут погода вирішила зіграти з нами поганий жарт. Бо біля Чорнобильської АЕС все було у хмарах і арка над четвертим реактором ледь-ледь виднілася вдалині. Блище ми не могли долетіли до об'єкта – це заборонено з огляду на розмітку. Екскурсоводи додали, що арка у хорошу погоду завжди сяє під промінням сонця. І, навіть, якщо летіти з Житомира на висоті до 10 000 метрів, то її сяяння можна помітити звідти.

Арка над четвертим реактором
Арка над четвертим реактором / Фото: Сьогодні

Літак облітав повільно локацію двічі. А все для того, щоб пасажири могли розгледіти зону, бажану для туристів і зробити фото. Але найбільше я встигнула наочно дослідити ліс, де люблять гуляти дикі мешканці локації, а саме – коні Пржевальського та вовки.

Над зоною відчуження
Над зоною відчуження / Фото: Сьогодні

Третя локація – Гостомель

Це місце унікальне аеродромом Антонова, де базуються "залізні птахи" авіакомпанії. Тут є ангар, де стоять унікальні літаки, один із яких – Ан-225 "Мрія" – найбільший літак світу та гордість України. Він виконує вантажні перевезення до 250 тонн.

На аеродромі є злітна смуга завдовжки 3500 метрів та завширшки 56 метрів. Лише такі габарити можуть задовольнити Ан-225 "Мрію".

Локація аеродрому Антонова
Локація аеродрому Антонова / Фото: Сьогодні

Картина з ілюмінатора має ефектний вигляд. Те, що треба для шанувальників ризику, висоти та аеротем. Із землі ця локація відкривається не так вражаюче, як з висоти. Шкода все ж, що літаків не застали на смузі.

Остання локація – Boeing 777

Boeing 777 – найбільший пасажирський літак в Україні. І екскурсоводи показали нам його зсередини: не лише преміальний бізнес-клас, а також, де відпочиває персонал літака.

Бізнес-клас
Бізнес-клас / Фото: Сьогодні

Відпочинкова зона для працівників боїнгу
Відпочинкова зона для працівників боїнгу / Фото: Сьогодні

І не обійшлося без огляду кабіни пілота та розповідей про історичні особливості "машини", яка досі в режимі "очікування". Але до карантину курсувала по світу з туристами.

Кабіна пілота в Boeing 777
Кабіна пілота в Boeing 777 / Фото: Сьогодні

Словом, показали все, щоб учасники відчули себе дотичними до аеротеми хоча б на день. І їм це вдалося, бо екскурсія загалом тривала біля 4 годин, за які реально проникнутися не лише побаченими локаціями, а й у роботою пілотів.

Недоліки

Без них теж не обійшлося – і це погодні умови, які є некерованим процесом. Тож якщо зберетеся на цю екскурсію, будьте готові – політ можуть перенести по часу, що й відбулося зі мною. А ще не всі локації ви побачите так, як уявляли, бо у хмар можуть бути інші плани.

Хмарність над Прип'яттю
Хмарність над Прип'яттю / Фото: Сьогодні

Що я думаю про це все?

Але незважаючи на неочікувані настрої погоди, екскурсія "Політ над Києвом – світ очима пілота" залишається унікальною. Бо де ще ви побачите Чорнобиль з висоти 2400 метрів, під час якого командир повітряного судна розповідатиме про погоду та цікаві факти локації!?

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти