Найбільш провальні бізнес проекти великих компаній під одним дахом зібрав шведський колекціонер і відкрив музей невдач.
Серед експонатів продукти відомих компаній, які так і не змогли знайти свого покупця. Ідея автора виставки проста – показати світу, що експерименти допомагають досягати великих результатів.
Тут і косметика, і високі технології. Ці ідеї повинні були стати революційними, а тепер прикрашають колекцію психолога-ентузіаста Семюеля Веста.
"Ми знаємо, що від 80 до 90 відсотків усіх інноваційних проектів провальні і ви про них ніколи не прочитаєте, не побачите, люди про них просто не говорять. Але в цих безуспішних проектах є чому повчитися", – розповідає автор виставки.
Під одним дахом 60 експонатів. Тут і перший кишеньковий портативний комп'ютер від Apple, і гіроскутери-сігвеї, які повинні замінити автомобілі. Є навіть страви швидкого приготування від компаній, що спеціалізуються на засобах особистої гігієни.
Читайте також:
- ТОП-5 причин приїхати відпочивати цього літа до Одеси
- При будівництві метро в Салоніках знайшли золоті вінки, монети і амфори
- У Рівному розкопують загадковий військовий бункер
- У Туреччині злодії намагалися продати візантійську гробницю зі скелетом всередині
- Корисне дозвілля для дітей: навчать мов, створювати кіно і роботів
- Будинку Рєпіна повернули первісний вигляд
- У Києві відкривається Міжнародний фестиваль мистецтв
- Музей монументальної пропаганди СРСР з'явиться в Києві вже до осені
- Українському кінематографу виповнюється 110 років: що і як знімають на Одеській кіностудії зараз
- На грант від Фонду Ріната Ахметова природознавчий музей Львова модернізує експозицію