I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як запускаються нові українські соцмережі: 50 тисяч підписників за чотири дні

Співзасновник Ukrainians показала офіс, де створюється нова українська соціальна мережа, і розповіла, що нас чекає кілька етапів запуску, а акцент буде зроблений на українську мову, музику і заробіток грошей найпопулярнішими користувачами

Відразу ж після заборони російських "Однокласників" і "ВКонтакте" команда програмістів запропонувала українцям створити вітчизняну соцмережу. Назвати її – Ukrainians, тобто "Українці". Ініціатива швидко зібрала понад 67 тисяч підписників, і розробники приступили до справи. "Сегодня" вдалося потрапити в цех, де відточується нова українська соціальна мережа. Побачити інтерфейс і створити свою першу сторінку можна буде вже сьогодні.

Офіс знаходиться в Тернополі. Зустріла нас співзасновник Ukrainians Олександра Струмчинська. "Так, тут створюється українська соцмережа, над якою ми зараз дуже активно працюємо завдяки підтримці українців", – говорить вона і заводить до великого залу.

Реклама

- Як це все відбувається?

- Над проектом тут працюють 14 фахівців, які роблять програму, але в цілому над створенням української соцмережі трудяться близько 30 чоловік.

- Що у вас за команда?

Реклама

- З одного боку, співзасновником української соцмережі є я. З іншого боку, є компанія стартап-інкубатор StartUpSoft. Вони на ринку вже досить довго. Українська соціальна мережа – це один з їхніх проектів.

- Що це буде за соцмережа?

- Ми хочемо дати користувачам безпеку даних, якої вони потребують найбільше. Друге – це контент. Найбільше люди хочуть музику. Ми не будемо використовувати піратський контент.

Реклама

- А в чому унікальність вашого продукту?

- Один з моментів унікальності – це можливість монетизації власного трафіку. Якщо користувачі будуть розміщувати унікальний контент, і він буде цікавий іншим користувачам, будуть перегляди, лайки, коментарі, то вони будуть заробляти за це гроші.

- На яку аудиторію розраховуєте?

- Ми не ставимо собі обмежень в якихось вікових моментах, але для нас дуже важливо зробити дуже хороший локальний продукт. Тобто цільової клієнт на даному етапі – це українець, який розуміє мову, бажає розвивати і підтримувати ресурс, який буде існувати зовсім скоро в Україні. Перший функціонал буде виключно українською мовою, тобто інших можливостей прибуття не буде як таких.

- Чому назва саме Ukrainians?

- Перш за все, було прийнято рішення, що це буде український продукт, зроблений українцями. Ми позиціонуємо себе, як локальний хороший продукт. Але не відмовляємося від того, що в майбутньому назва, можливо, буде змінена. Насправді зараз дуже багато побажань користувачів. Вони рекомендують змінити назву, яка дасть можливість не бути локальним продуктом і виходити за межі нашої країни.

- Тобто в планах є зміна назви?

- Не виключаємо того, що назва буде змінена, якщо користувачі і далі будуть цього вимагати. Але це однозначно буде після того, як ми станемо хорошим локальним продуктом. Тоді спільно з користувачами будемо вирішувати, міняти назву, або це вже звичний хороший продукт, якому не потрібен ребрендинг.

- А чому ви вирішили спочатку створити локальний продукт, а не вчинити так, як ті ж "Однокласники" і "Вконтакте", в яких можуть спілкуватися всі?

- Технічно досить складно зробити повноцінно хороший продукт для всіх, не звертаючи увагу на кордони і різні сегменти. Тому ми прийняли рішення, що краще стартувати з маленького, і вже потім розвивати цей продукт масштабно.

- Чи розглядаєте ви серед своїх користувачів людей, які хочуть листуватися з родичами з Росії?

- Обмежень для таких сегментів однозначно не буде. Доступність буде залежати від бажання користувача використовувати цю платформу. Вона буде у відкритому доступі. Якихось обмежень в реєстрації, наприклад, за паспортом, не буде. Єдиний момент, на якому я акцентую увагу, – це те, що перший функціонал буде доступний тільки українською мовою. Наступний етап – це вже інтеграція з іншими мовами і вдосконалення функціоналу.

- Які мови плануються?

- Плануються всі. Не хочемо обмежувати себе в якомусь малому колі.

- Ви не перші, хто в Україні намагався зробити вітчизняну соціальну мережу. Всі вони закінчувалися не надто успішно. Назвіть п'ять помилок, які робили ваші попередники.

- Найбільш вагомою причиною може бути команда. Інвестиції. Технічний аспект, який стосується розуміння розвитку масштабів ринку. Готовність брати ту кількість користувачів, яка захоче використовувати цю соціальну мережу. Зосередженість тільки на локальному ринку. Небажання виходити за нього.

Не було підтримки людей. Створювалися неунікальні програми, які не давали можливості розвиватися різнобічно.

Ми працюємо над цим продуктом. Прислухаємося до запитів, ми плануємо зробити нарешті якісний український продукт – українську соцмережу.

- Звідки гроші на реалізацію проекту?

- За інвестиційну сторону реалізації цього проекту відповідає компанія-інкубатор. Але надходить величезна кількість пропозицій від діаспори і від місцевих українців (в Канаді, де знаходиться штаб-квартира компанії. – Авт.). Пропонують допомогти фінансово, тому що величезна кількість людей вірить в цю справу. Але ми прийняли для себе таке позиціонування, що цей проект ми реалізовуємо самостійно.

- Скільки людей вам написали за цей час?

- Тисячі. Пишуть не тільки з України. Пишуть з-за кордону. Діаспора пропонує допомогу. Поширюють в своїх колах інформацію. Вірять навіть користувачі "Фейсбуку", що цей продукт необхідний і його треба реалізувати.

- Що ми побачимо прямо в цю п'ятницю?

- Це буде запуск першого етапу. Буде доступною реєстрація для користувачів і, власне, в цей момент вони зможуть побачити вже весь доступний функціонал в найближчому майбутньому і сам дизайн, колірна гамму і розміщення, і на що буде схожа наша соцмережа.

- Хто відповідальний за запуск першої частини?

- За запуск першої частини несе відповідальність Олександр.

new_image2_396

Олександра. Випромінює оптимізм і вірить, що нова мережа сподобається

В цей час співробітник Олександр відволікається від роботи.

- Олександре, до запуску залишилося зовсім небагато, встигаєте?

- Сподіваюся, що встигнемо.

- Багато ще роботи?

- Так, роботи ще багато. Ми не очікували, що так швидко наберемо необхідну кількість підписників. Перед запуском проекту, його організатори звернулися до користувачів. Якщо до 1 червня на проект підпишуться 50 тисяч користувачів, то він буде запущений. Необхідну кількість підписників вдалося зібрати за чотири дні.

- Так що буде в першій частині?

- Перша частина буде дуже мінімальною і простою. Буде профайл і список функціоналів, який ми будемо додавати згодом. Просто, щоб користувачі знали, що ми над цим працюємо. І через деякий час ми цей функціонал зробимо.

- У профайлі можна буде завантажувати своє фото, додавати друзів?

- Фото – так, друзів додавати – поки ні. Друзі та новини будуть вже в наступному етапі.

- Коли буде наступний етап?

- Другий етап ми плануємо запустити після того, як користувачі знову нас підтримають і скажуть, що так, ми хочемо таку соцмережу, і закличуть своїх друзів реєструватися на сайті. Ми поставимо в цей раз зворотний лічильник зі ста тисяч. Тобто коли буде сто тисяч реєстрацій, ми відкриємо наступний функціонал – новини та друзі. Буде можливість ділитися контентом і запрошувати комунікувати своїх друзів вже всередині в колах.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти