I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Який вигляд має портрет українського користувача YouTube

Основними мотивами для використання YouTube українці назвали бажання розслабитися і втекти від щоденної рутини

Компанія Google Україна показала портрет українського користувача сервісу YouTube. У дослідженні YouTube Audience Profiling Study 2016 компанія з'ясувала основні тенденції використання сервісу українськими користувачами, а також яким чином відрізняється споживання контенту на телебаченні та YouTube.

Сервіс YouTube є найпопулярнішим відео-хостингом в світі: щорічно час переглядів зростає на 50%, і вже половина переглядів припадає на мобільні пристрої.

Реклама

У той же час YouTube налічує 1 мільярд відвідувачів на місяць, а кожну хвилину завантажується 400 годин відео. В Україні перше відео було завантажено в 2005 році, а офіційно YouTube запущений в кінці 2012 року. Темпи зростання YouTube в Україні навіть вище загальносвітових – так час перегляду відео збільшується на 70% з року в рік.

За даними дослідження, 83% українських інтернет-користувачів відвідують YouTube мінімум 1 раз на місяць, а 55% з них – щодня. Використання YouTube щодня стало практично правилом у молодого покоління – так 70% інтернет-користувачів у віці від 16 до 24 років дивляться відео на YouTube щодня.

d485c541-1c8d-4957-98a7-92c4f7cb77e5

Реклама

Зростає і число переглядів відео з мобільних пристроїв – 49% українських YouTube-користувачів підключаються до сервісу через свої смартфони.

Найчастіше українські користувачі YouTube дивляться відео будинку – 96%, 18% це робить в офісі, школі або іншому навчальному закладі, а 20% – в дорозі або іншому місці поза домом. Дослідження показало, що більше половини користувачів YouTube (59%) дивляться відео на сервісі ввечері або перед сном.

Мотивація: YouTube і дозвілля

Реклама

За даними дослідження, основними мотивами для використання YouTube українці назвали бажання розслабитися і втекти від щоденної рутини – 37%, друга за популярністю причина – бажання розважитися або ж знайти натхнення – 36%. Також велике число користувачів, які дивляться відео, пов'язані з хобі або інтересами – 36%.

fc7a431c-6714-4b55-813a-6d944d7044c3

Дослідження показало зростаючу роль YouTube в отриманні інформації і освіті – так 52% українських користувачів дивляться відео на сервісі, щоб отримати інформацію, 47% – щоб дізнатися щось нове, а 29% – щоб знайти інформацію, яка допоможе у вирішенні тієї чи іншої задачі.

0be3bdf9-fd73-47d2-99e7-4cd41fd2fded

Телевізор vs. YouTube: особливості споживання контенту

26% українських користувачів YouTube у віці від 25 до 44 років повідомили, що вони дивляться YouTube частіше, ніж телебачення. А 31% користувачів YouTube говорять, що вони стали дивитися телевізор рідше, з тих пір як почали користуватися YouTube. У той же час мотиви для перегляду відео на ТБ і на YouTube схожі – це відпочинок і розвага або пошук натхнення.

11a8bb3b-bb57-4c28-9921-84724ce4ca2e

Однак порівняно з телебаченням залучення користувачів в різні типи контенту на YouTube вище. Так, 56% українців заходять на YouTube, щоб поділитися контентом; а 57% українських користувачів підписуються на цікаві для них YouTube-канали. Дослідження також показало, що серед YouTube користувачів, які нещодавно зробили ту чи іншу покупку, 57% перед цим дивилися відео на YouTube, яке допомогло в ухваленні рішення.

2118d9f2-a6b6-4671-a905-e1cf7002f344

Найпопулярнішими жанрами YouTube-відео українські користувачі назвали музику, гумор, відео з серії "зроби сам", кулінарні рецепти, новини і ТБ-шоу.

Мета дослідження YouTube Audience Profiling Study 2016 з'ясувати рівень знань, як використовується і сприймається YouTube користувачами різних країн, а також його роль в пошуку інформації та дозвіллі. Розмір вибірки по Україні – 1251 респондент у віці 16+.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти