I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як стати зіркою Instagram – тонкощі та хитрощі від експертів

Розміщувати 4-5 цікавих фото на день і не вантажити буквами

Сьогодні майже у кожного українця є профілі в різних соціальних мережах. Одним достатньо спілкуватися з друзями, іншим же вдається бути популярним, мати безліч передплатників, завжди бути в гущі подій і навіть заробляти на цьому. Ми дізналися, як просувати себе в різних соціальних мережах. І в нашій першій подачі своїми секретами діляться фахівці "Інстаграму".

"ЗІРКА": ТЕ, ЧОГО НЕ ЗУСТРІТИ СКРІЗЬ

Реклама

В "Інстаграмі", як і в деяких інших соцмережах, акаунти можуть бути різними: сторінка блогера, особистий профіль (як особистості і лідера думок в якомусь питанні), бізнес-сторінка. При цьому в кожному випадку мета сторінки відрізнятиметься, а способи просування будуть схожими. Головне загальне – це щоденна копітка робота, щоб сторінка демонструвала життя і в ній була пізнавана особистість господаря або бренду, який він просуває.

ОСОБИСТА. У плані наповнення найменш виборчою буде особиста сторінка. На її просторах ви позиціонуєте себе як зірка в якійсь області, ну або загальний улюбленець, про який багатьом цікаво знати все: що у вас сьогодні було на сніданок, якого кольору ваші нові чоботи і де вони були куплені, який манікюр вам зробили, фото нового блюда, яке ви спробували, і його рецепт тощо. І це тільки здається, що про себе писати найпростіше. "Насправді рідко у кого життя саме така, як людина демонструє в своєму "Інстаграмі", – розповідає фахівець з просування особистих сторінок Ольга Андрєєва. – Нікого не зацікавить, якщо кожен день ви будете виставляти один і той же: як ви за традицією ставите кави, їсте кашку з гарніром, йдете на роботу, що-там робите, повертаєтеся з роботи, і все це урізноманітнюється тільки тим, що двічі на тиждень ви ще виставляєте фото зі спортзалу. Навряд чи вас з інтересом читатимуть або коментувати незнайомці , максимум ви удостоїтеся лайка від друзів і колег. Для того, щоб цю аудиторію з 10-20 осіб збільшити – потрібні для створення унікальних фото, новинки і таке, чого не зустрінеш скрізь. Тоді як законодавця мод і новатора вас буде цікаво почитати іншим навіть незнайомим людям і оцінити ваш знімок".

Добре працює "Інстаграм", присвячений оригінальній або популярній темі – наприклад, тисячі осіб стежать за стрічками колишніх товстушок, які прийняли рішення схуднути і ведуть щоденник, де щодня розповідають про свою боротьбу із зайвою вагою, дієті і фізичних навантаженнях, і демонструють результати цієї праці .

Реклама

РУХАЄМО БРЕНД АБО ДІЛИМОСЯ ДОСВІДОМ

Ви можете зосередитися на якійсь аудиторії – наприклад, демонструвати здорове харчування і постійно розповідати про це. А можете зробити так, щоб аудиторія зосередилася саме на вас. Наприклад, ви – українець, але переїжджаєте до Домінікани, і можете день у день описувати події, плюси, мінуси і враження про життя там. Якщо ви робите це добре, з гумором, рівнесенько і якісними фотографіями, то любителі Домінікани з усього світу (які знають цю мову) – ваші. Ви будете експертом, до якого туристи звертатимуться з запитаннями (навіть дурними), а турфірми – з рекламними пропозиціями.

БЛОГ КОМПАНІЇ. Якщо ви вирішили, перетворити вашу сторінку на бізнес, і вона буде зосереджена на просуванні товарів або послуг, то це буде зовсім інший продукт. Про товари має бути по максимуму, а про себе – тільки те, що стосується продукту, що просувається. Ставка тут також робиться на унікальність товару або оригінальність подачі, але знайти свою нішу виходить не у всіх: треба багато працювати над подачею.

Реклама

new_image2_259

Те, що стосується продукту.

У ПОШУКАХ АУДИТОРІЇ

Фахівці в "Інстаграмі" розділяють поняття розкрутка і просування профілю. "У першому випадку є людина, яка пропорційно, крок за кроком, працює над тим, щоб акаунт був цікавим і затребуваним, шукає свою аудиторію, розглядає, на кого є сенс підписатися і приведе така підписка до взаємної підписки, – пояснюють фахівці з просування . – Розкрутка означає, що за справу сідає професіонал, мета якого – створити видимість популярності акаунта. Для цього купується "армія" ботів-передплатників, які залайкують і коментують профіль загальними фразами: "Ваш акаунт мене дуже надихає", – і подібними. Рідко коли це дійсно приводить до того, що сторінка стає популярною, тому що насправді ці пустушки не стануть ні вдячної аудиторією, ні покупцями".

ЩО ДАСТЬ ВІДВІДУВАЛКА. Разом з тим не роздута відвідуваність, а справжні лайки і численні коментарі від якомога більшої кількості людей приведуть до того, що сама платформа працюватиме на вашу популярність. "Коли новачок або просто інший користувач щось шукатиме за вашою тематикою, пошуковик насамперед показуватиме ті сторінки, де справжня активність вище. Якщо відвідувач не буде розчарований, швидше за все, залишиться вашим фоловером (передплатником) і більше нічого не шукатиме, оскільки ви йому це даєте ".

СЕРВІСИ АВТОМАТИЗАЦІЇ. На додачу до щоденної роботи руками (живі коментарі тощо) та особистої участі на сторінці тим, хто хоче зробити профіль ще популярнішим, є сенс вдатися до додаткового просування – за допомогою спеціальних програм і сервісів з автоматизації "Інстаграму". "Серед них є спільні і цілеспрямовані, платні (близько 700-1500 грн) і безкоштовні, є ті, які встановлюються як програма на комп'ютер і сервіси, що працюють через інтернет, – розповідає фахівець з просування. – Вони за заданими параметрами замість вас розставляють лайки і/або усіма можливими способами програм добувають для вас передплатників". Чим дорожча програма або сервіс, тим якісніше вона працює. Утиліти щодо фолловінгу за відфільтрованими списками зазвичай найдорожчі: "Коли ви бачите, що хтось на вас підписати, то, швидше за все, відвідайте профіль передплатника, щоб зрозуміти, хто це і чим може бути цікавий, – пояснюють фахівці. – Так на вашу сторінку заходить той, на кого ви підписалися. І якщо його зацікавить сторінка або пропонований вами товар, він також на вас підпишеться".

РОБОТА КРОК ЗА КРОКОМ

Після того, як ви визначилися, на чому буде зосереджений ваш "Інстаграм"-профіль, потрібно розробити план – які фото, з яким описом і якими тегами (ключовими словами) ви виставлятимете. При цьому потрібно пам'ятати: красиві і інформативні фото люблять все, чого не скажеш про текстах, особливо якщо ви ще й пишете так собі. "Це не може бути одна-єдина фотографія на день: необхідно хоча б 3 по тематиці, що ви для себе вибрали. "Інстаграм" не дотримується хронології видачі інформації, тому заготовити цікаві знімки заздалегідь цілком реально. Підписані вони повинні бути коротко: практика показує, що якісне фото з якомога меншим текстом, користуються куди більшою популярністю, ніж ті, поруч з якими йде ціла стаття", – розповідає фахівець з просування в" Інстаграм "Андрій Казнаховскій.

ФОТО. Сам знімок обов'язково має бути відмінної якості, змістовним і ексклюзивним. "Інстаграм" – одна з небагатьох платформ, де дотримуються авторських прав. За фото, вкрадене у іншого користувача без дозволу на використання матеріалів, вас можуть видалити без можливості відновлення", – пояснив Андрій.

ТЕГИ. Після того, як ви залили і підписали фото, потрібно підібрати вдалі теги. "Одним словом важко висловити тематику, тому нормальним вважається мати під одним фото 10-15 тегів, максимум – 30. Теги варто опрацювати заздалегідь: ваше завдання – передбачити, як саме людина, що бажає подивитися фото за вашою тематикою, вводитиме фразу в пошуковій системі. З цих слів і бажано будувати теги.

new_image_265

Вибір. Знімок має бути якісним, з вдалим ракурсом.

БУДЬ МИЛИМ, АЛЕ БЕЗ "ВІЧНОЇ ДРУЖБИ"

Виставити фото, підписати і поставити теги – недостатньо: потрібно вміти заводити друзів, а також знаходити цікаву для себе аудиторію. "Для цього потрібно відзначати лайками фото, що сподобалися, коментувати їх, відрізняти спамерів тощо. У такому випадку багато після вдалої бесіди захочуть читати вас вже поза нею. Ви теж можете підписатися на хорошого "інстаграмера". Але переважно треба вибирати собі співрозмовників з тим прицілом, що потім вони будуть вашими передплатниками бажано з трьох напрямків: за тегами, географічним принципом і дружитимуть з тими, хто лайкає/коментує конкурентів. Але тільки на перший погляд здається, що це легко: перші дні/тижні, а може – і місяці, – доведеться попрацювати ретельно.

НЕ ПЕРЕБОРЩИТИ. Занадто щедрим з лайками і надмірно доброзичливим передплатником бути не можна, інакше "Інстаграм" вважатиме вашу активність надто підозрілою і заблокує ту чи іншу дію на якийсь час. "Я раджу ставити не більше 1500 лайків і підписуватися не більше ніж на 500 акаунтів на день (для початківців). Причому робити це бажано не за один захід, а поступово – щоб, знову-таки, чи не викликати підозри, що ви "бот" (робот). Мета ваша все ж – домогтися, щоб підписалися на вас, і бути настільки цікавою людиною або пропонувати настільки якісний товар/послугу, щоб передплатник не відписався, навіть коли ви перестанете його читати", – розповідає Андрій Казнаховський. Для вас же як того, хто просуває сторінки, дружба не повинна бути назавжди: є ліміт у тому, на скільки акаунтів може бути підписаний ваш профіль. Через якийсь час ви повинні будете профільтрувати свої підписки і звільнити місце для наступних цікавих співрозмовників і заведення дружби.

Є ліміт, на скільки акаунтів може бути підписаний профіль.

ПІДТРИМУЙТЕ БЕСІДУ. Логічно, що з нарощуванням популярності вам почнуть писати, активно коментувати, ставити запитання, відповідати на ваші. Добре, якщо ви заведете звичку спілкуватися зі своєю аудиторією наживо і максимально відповідати за темою – без відписок і заготовлених фраз. "Насправді винагороджується навіть мінімальна увага або співучасть до людини, яка щось запитала, прокоментувала або розкритикувала. По-перше, ви будете в тренді того, що цікавить людей, по-друге – працювати над помилками, якщо критика конструктивна. А в-третіх – якщо про вас говорять, погоджуються або не погоджуються, значить, ви популярні і йдете правильним шляхом", – підказує Андрій.

ЯКЩО ЗАБЛОКУВАЛИ. Ліміти активності у кожного користувача свої – залежно від віку акаунта, напрямки діяльності тощо. І якщо раптом вас заблокували, вам необхідно буде зв'язатися з техпідтримкою платформи, скласти запит і довести, що ваш аккаунт не "бот" і не був зламаний. "Найчастіше для цього потрібні фото, де будете ви як господар профілю (на профілі ви теж повинні будете десь засвітитися). А якщо ви представляєте якийсь бренд, товар або послугу, то ще й документи щодо цього виду діяльності", – розповів Андрій Казнаховський.

girl-1848478_1920

"КЛЮЮТЬ" НА ІСТОРІЇ З ПРОДОВЖЕННЯМ

У експертів з просування акаунтів є улюблені прийоми, які допомагають їм досягти великих успіхів. Наприклад, людям, які роблять ставку на просування себе з частими селфі, спортзалами, вправами тощо, не зайвим буде попрацювати над позами, які ефективніше продемонструють їх досягнення: ці пози, за словами фахівців, легко знайти в інтернеті. А якщо ви позиціонуєте себе як експерт в якій-небудь сфері, то повинні писати грамотно, не допускаючи граматичних помилок і неточностей щодо фактажу. Кожне виправлення або уточнення можуть висміяти в коментарях, і частина аудиторії може просто перестати вам довіряти. Щоб уникнути цього, скористайтеся безкоштовними сайтами: вони перевірять граматику і орфографію повідомлення, а також проаналізують, який відсоток так званого словесного сміття у вашому тексті.

ЧІПЛЯЄМО. Тим, хто збирається стати активним інстаграмером, потрібно придумати собі/бренду унікальну назву і опис для профілю, щоб креативно його оформити. "Це ваше обличчя. Воно повинно виділятися серед інших і бути таким, що запам'ятовується, – пояснюють фахівці з просування. – Важливо придумати ваш унікальний тег, який ви в обов'язковому порядку ставитимете наприкінці опису. Це може бути логін вашого облікового запису, слоган фірми або те, що буде саме вашою візитною карткою. Коли ви станете популярним і затребуваним, вас легко буде знайти в пошуковій системі саме за цим словом/фразою".

ФОТОСЕТИ. Одними з найпривабливіших фотографій в "Інстаграмі" багато фахівців з просування називають фотоколажі. Вони повинні бути об'єднані будь-якою спільною ідеєю. "Люди люблять цілісні історії, це особливість людської психіки. І, якщо іноді ви балуватимете читачів такими історіями, – це великий плюс, – каже фахівець з просування особистих сторінок Ольга Андрєєва. – Так, наприклад, може бути три картинки з одним і тим же героєм, або об'єднані за колірним спектром. Наприклад, один і той же дерево/будівля/людина в різні пори року або на тлі однакового пейзажу. Такі сети в "Інстаграмі" я б назвала останнім писком".

new_image3_221

Треба вміти дружити. Заведіть звичку спілкуватися з аудиторією наживо і відповідати на всі запитання.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти