Текст на етикетці пляшки вина впливає на емоції покупця, його сприйняття смаку, бажання придбати вино і навіть може змусити покупця заплатити більше.
Про це повідомляють вчені з Аделаїдського університету. Своє дослідження вони опублікували в журналі Food Research International.
Вчені провели експеримент, учасниками якого стали 126 добровольців. Їм було запропоновано оцінити три сорти білого вина (шардоне, рислінг і совіньон блан) в трьох ситуаціях: при дегустації наосліп без будь-якої інформації, при можливості отримати основну інформацію про вино і при його детальному емоційному описі.

В результаті з'ясувалося, що учасники, які ознайомилися з історією виноробства і подробицями про якість вина, проявили куди більш виражений споживчий інтерес, ніж інші.
Дослідники впевнені, що ця інформація може мати важливе значення для виноробів. Отримані дані наочно демонструють, що для залучення уваги покупця необхідно щось більше, ніж коротка довідка про пропоновані вина.
Читайте також:
- В Одеській області підлітки впали в алкогольну кому після випускного
- Український експорт пробиває дорогу на європейський ринок
- Регулярне вживання невеликої кількості червоного вина запобігає загибелі нейронів – вчені
- Унікальний напій: винороб з Хорватії влаштував льох на морському дні
- Українських виноробів потрібно підтримати на державному рівні – Колесніков
- Вчені з'ясували одну дуже корисну властивість вина
- В Італії спростували інформацію про плани поставляти в Росію вино Dimon
- Італійці збираються випускати в Росії вино Dimon
- Лікарі пояснили, чому не можна купувати дешеве вино за знижками
- У бельгійській церкві пастор відкрив паб