Головна Сьогодні

Жінка показала страшні наслідки від 25-річного використання крему

Лише через чотири роки Кеті змогла відновити здоров'я

Мешканка англійського Петерсборо Кеті Джексон вирішила відмовитися від вживання кремів на стероїдний основі, якими вона лікувала псоріаз, і почала виглядати так, наче її облили сірчаною кислотою. До цього британка використовувала стероїди для зовнішнього застосування цілих 25 років. Однак жінка помітила з роками, що склад крему працює лише нетривалий період часу, а після цього її шкіра починає пекти, набрякати і лущитися. Це підштовхнуло Кеті до повної відмови від стероїдів, хоча вона не уявляла, що повне очищення організму займе такий довгий період.

"Я вважаю, що у мене була стероїдна наркоманія і дуже тривалий "ломець", – розповідає Кеті Джексон. – Перші чотири місяці після відмови від використання цих кремів я взагалі не виходила з дому. Прокидалася набряклою, виглядала так, наче мене били по обличчю, часом не могла вживати їжу, тому що у мене спадала шкіра в області губ, і будь-який дотик до будь-якого місця тіла викликав опік".

Лікарі нічим не могли допомогти нещасній, крім рецептів на специфічні знеболюючі та заспокійливі засоби для шкіри. Лише через чотири роки Кеті змогла повністю позбавити організм від наслідків тривалого впливу стероїдів, її шкіра повністю очистилася. Тепер вона закликає всіх людей, що вживають ці креми, не повторювати її помилок. Кеті вважає, що засоби на основі стероїдів в жодному разі не можна використовувати протягом тривалого часу.

Нагадаємо, красуня стала синьою після прийняття ванни. Крім цього, ми писали: дівчина не може сісти через величезні силіконові сідниці.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: medikforum

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти