З Росії продовжують масово йти бренди – і це чудово! У свою чергу чеський дизайнер Вацлав Куделка перетворив ряд логотипів відомих брендів, що вийшли з ринку Росії, на "прощальні".
Роботи були створені на тлі того, як компанії з усього світу почали покидати РФ через напад на Україну, прикритий мерзенним брехливим словосполученням "спеціальна операція" російської тотемної тварини. Саме тому всі "оновлені" логотипи в проекті натякають на "прощання" з ринком "великою та могутньою".
Наприклад, Amazon перетворився на Amazoff, а його посмішка-стрілка перетворилася на сумну гримаску, adidas – в adios з графіком, що біжить вниз. Disney став Dissney, а його логотип – це жест середнього пальця лапки Міккі Мауса.
Також дивіться: іронічні картинки про нове життя "великої Росії" — ще трохи, і переплюне КНДР.
Вам сподобається: порція добірних мемів, що набрали тисячі лайків у Мережі — Арестовича замовляли?