Головна Сьогодні

"Точка G Європи": пікантна реклама Вільнюса завоювала серця глядачів

У конкурсі на "Кращу маркетингову кампанію міст" Вільнюс обігнав Лас-Вегас, Ліверпуль і Даллас

Туристичному промо "Вільнюс – точка G Європи" вдалося обійти креативні ролики про Даллас, Лас-Вегас і Ліверпуль. Провокаційна маркетингова кампанія про Вільнюс завоювала приз International Travel & Tourism Awards. Автори ідеї – дизайнери Юргис Раманаускас, Скайсте Каурінайте і Угніус Мікште з рекламної школи Atomic Garden. Про це повідомляється на сайті Vilniusgspot.

"Ключова ідея нашого візуала полягає у тому, що більшість людей навіть не уявляє, де знаходиться Вільнюс, але коли приїжджають в литовську столицю, то побачене їх вражає", – зазначає Юргис Раманаускас.

Дивіться відео: реклама, яка може довести до інфаркту

Реклама зі слоганом "Ніхто не знає, де це, але варто знайти – і це чудово" з'явилася у 2018 році. Її розмістили на вуличних щитах в Берліні і Лондоні, а також в соціальних мережах. Повідомлялося, що цей меседж подіяв: кількість запитів про Вільнюсі в Google збільшилася у кілька разів. До слова, за минулий рік Вільнюс відвідали 1,2 мільйона туристів.

The International Travel & Tourism Awards – найпрестижніша нагорода в сфері подорожей. Вона вручається у 15 номінаціях.

Це вже не перший випадок, коли сексуальний підтекст реклами привертає увагу громадськості. Не так давно в офіційному Instagram-акаунті французького косметичного бренду Nars з'явилося коротке рекламне відео, котре викликало суперечки у користувачів мережі. Крім цього, ми розповідали, як міністра висміяли за рекламу із дівчиною в нижній білизні.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: Сьогодні

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти