Головна Сьогодні

Щеня мало не вбило господиню, лизнувши їй ногу

Жінка провела три дні в лікарні, після чого повернулася додому

В Ізраїлі жінка заразилася небезпечною інфекцією від цуценяти. 86-річна власниця тварини звернулася до лікарні зі скаргами на біль в нозі, підвищену температуру і блювоту. Виявилося, що в її кров потрапили бактерії Streptococcus canis – собачого стрептокока. Про це пише журнал The Journal of Emergency Medicine.

На думку експертів, пацієнтка могла заразитися від слини цуценяти, оскільки на її ступнях були тріщини, а це дозволило бактеріям швидше проникнути в організм. Крім того, у жінки був знижений імунітет через ліки, які вона приймала від діабету.

Про те, як собака врятувала цуценят і стала зіркою інтернету, дивіться на відеоролику нижче:

Зараження Streptococcus canis може закінчитися сепсисом, запаленням легенів та іншими небезпечними ускладненнями. Однак жінку вдалося вилікувати. Вона провела три дні в лікарні, після чого повернулася додому.

Нагадаємо, як пес через мутацію назавжди залишиться щеням.

Всі подробиці в спецтемі Неймовірні історії з життя

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти