I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Рейтинг гарячих ліній влади: найкращі – МЗС, а ось МОЗ та Мінфін підкачали

"Сегодня" оцінила колл-центри різних відомств за п'ятьма критеріями: від допомоги до ввічливості

Гарячі телефонні лінії давно стали невід'ємною частиною життя українців. Погодьтеся, дуже зручно не вистоювати в черзі до чиновника, а вирішити свої питання прямо з дому. Але це в ідеалі. А щоб дізнатися, як же насправді працюють головні колл-центри країни, "Сегодня" провела експеримент. Ми оцінили роботу гарячих ліній за п'ятьма критеріями. Перший критерій – час відповіді: скільки хвилин проходить від першого гудка до того, як в трубці зазвучить голос живої людини. Другий – ввічливість: ми задавали операторам незвичайні, а деколи і дурні питання, і перевіряли, нагрублять чи ні. Третій критерій – допомога, адже важливо не тільки додзвонитися на гарячу лінію, а й домогтися, щоб питання було вирішене. Ще один пункт – координація: наскільки міністерства і відомства здатні взаємодіяти між собою для допомоги людині. Нарешті, останню оцінку ми виставили за володіння оператором інформацією по хвилюючому питанню.

В результаті лідером рейтингу став колл-центр МЗС: саме тут нас обслужили привітніше всього і точно дали зрозуміти, де шукати потрібну інформацію. Друге місце ділять відразу шість ліній: Кабміну, МВС, Мінрегіону, ДСНС, податківців та Мін'юсту. Третє місце зайняли СБУ, Мінприроди, Міненерго і Мінспорту. А гірше за всіх себе проявили лінії Мінкульту, МОЗ та Мінфіну – їх оператори так і не змогли нам допомогти
.

По клику – большое изображение.

Реклама

МІНФІН: важке зітхання і мовчання

У Міністерстві фінансів гаряча лінія створена для повідомлень про корупційні дії чиновників. Ми вирішили спробувати щастя і задати питання не по темі: попросили повідомити, де можна знайти звіт про діяльність міністерства за минулий, 2015 рік. Оператор порадила нам пошукати на офіційному сайті. "А де саме? В якому розділі?", – цікавимося ми. Людина на тому кінці дроту важко зітхає і на хвилину замовкає: чи шукає він необхідну інформацію або просто вийшов покурити – невідомо. Вирішуємо все ж терпляче почекати відповіді, адже офіційно в допомозі нам не відмовили, але і не сказали, що допоможуть. Через хвилину оператор дає нам "цінну" пораду: пошукати звіт в розділах на сайті. Знову запитуємо: "Де саме?", і знову – мовчання, але вже менш тривале. В результаті оператор радить нам конкретний розділ на сайті, але в підсумку це не те, що нам потрібно. Вирішили більше не мучити оператора, дякуємо за те, що хоча б вислухали, і прощаємося.

ДИПЛОМАТИ: допомогли ввічливо і швидко

Реклама

Гаряча лінія українського МЗС існує для повідомлень про українців , які потрапили в надзвичайні ситуації за кордоном . Про це відразу і чесно попереджають як на сайті відомства , так і автовідповідач на лінії .

Однак ми вирішуємо трохи порушити правила , і звернутися з питанням не по темі : в які країни вітчизняні дипломати не рекомендують їхати українським туристам з міркувань безпеки . Незважаючи на те , що питання не за адресою , трубку ніхто не поклав . Оператор , терпляче вислухавши наше запитання , відразу відправляє на сайт міністерства : " На головній сторінці є розділ " Попередження подорожуючим " . Там зібрані всі актуальні новини по темі " , – пояснив оператор .

МІНЕНЕРГО: "Ви хто такий? Вам відповісти ?"

Реклама

У Міненерго звертаємося з простим питанням : чи купує ще Україна у сусідній Росії енергоносії – вугілля , газ . Оператор на іншому кінці дроту робить секундну паузу , а потім довго намагається з'ясувати , хто саме цікавиться інформацією . " Ви представляєте якусь організацію , ви депутат , активіст або хто ви взагалі ? – питає оператор . – Вам потрібно відповісти на це питання або що ? Пишіть лист на ім'я міністра " . У підсумку нас вирішують швидше відвадити : дають телефон одного з департаментів Міненерго і бажають доброго дня .

ЛІНІЯ КАБМІНУ: пропонують скаржитися

Чекати відповіді оператора тут довелося всього півтори хвилини. Легенда, з якою ми звертаємося до оператора, наступна: знайомому бійцю АТО, який проходить лікування в відомчому закладі МВС, не видають безкоштовних ліків, як того вимагає закон. Оператор відразу ж пропонує нам зареєструвати скаргу на лікаря, який не виписав пільговий рецепт. "Вона буде розглянута протягом 30 днів. Буде проведено службову перевірку щодо лікаря, і з'ясовано, чому він не написав рецепт", – пояснив оператор. Від скарги на лікаря, природно, відмовляємося. Тоді оператор пропонує нам зателефонувати на гарячі лінії МОЗ. Чекаємо на лінії ще 2,5 хвилини, і в підсумку нам надають відразу п'ять телефонів МОЗ, куди можна звернутися з нашим питанням.

ПЛАНИ: національний центр і додаток

Щоб досконаліше налагодити діалог українців з владою в Кабміні, задумалися над створенням Національного контактного центру, який би працював за принципом "єдиного вікна". Концепція створення такого центру була затверджена урядом ще в грудні минулого року і розрахована до 2017-го. Планується, що українці зможуть звертатися до органів державної влади за єдиним телефонним номером, правда, який це номер, поки невідомо. Крім того, звертатися можна буде по інтернету і через мобільний додаток, в якому створять універсальну електронну форму звернення. Нарешті, реакцію чиновників на всі запитання українців обіцяють відстежувати, і контролювати рішення проблеми через контакт із заявником.

СВІТ: порятунок , знижки за очікування і роботи

Мабуть, найвідоміша в світі гаряча лінія – це телефон екстреної допомоги в США 911. Практично в кожному американському фільмі герої користуються послугами служби порятунку з будь-якого приводу: від заглухлого на трасі автомобіля до ситуації, коли добропорядних американців викрадають інопланетяни. Насправді ж номер 911 об'єднує відразу три служби: медичну, поліцію і пожежну охорону. Працює єдиний номер з 1968 року. Особливість цієї гарячої лінії полягає в тому, що після дзвінка на номер оператор не залишить абонента в біді, а продовжить консультувати його і давати поради, як протриматися до приїзду медиків або поліції. До речі, практично вся територія США охоплена системою оповіщення про фізичну адресу абонента. Людині достатньо всього лише набрати 911 і сказати, що йому стало погано, або він поранений, або до нього в будинок пробралися грабіжники, і диспетчер відразу побачить на екрані свого комп'ютера, де знаходиться той, хто телефонує. Варто зазначити, що щорічно в службу 911 надходить до 200 млн дзвінків з усіх куточків США.
Всесвітню популярність придбала і гаряча лінія британської авіакомпанії Virgin Atlantic. Ось, що чують її клієнти, коли дзвонять туди: "Здрастуйте, мене звуть Річард Бренсон, я власник авіакомпанії. Зараз всі оператори зайняті. Це непорядок. Давайте зробимо так: якщо через 18 секунд ніхто не відповість, ви отримаєте знижку 450 фунтів (близько 16,4 тис. грн. – Авт.). Я починаю зворотний відлік – 18, 17, 16, 15 ... ". Клієнт слухає і пристрасно мріє тільки про одне – щоб оператор не зняв трубку
.

А ось в Москві гаряча лінія уряду міста автоматизована і вміє розпізнавати мову . Так , щоб повідомити до комунальних служб міста , наприклад , показники своїх приладів обліку води , не обов'язково спілкуватися з оператором . Всі дані по телефону людина може продиктувати роботу , він розпізнає мову і запише дані в базу . Якщо з трьох раз у робота все ж не вийде зрозуміти , що говорить абонент і зафіксувати звернення , то гаряча лінія перемкне л юдину на живого оператора .

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти